Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
undrar lite om monteringen på fs:n beställde ett par sådana från tyskland o bad dom mittmontera bindingarna, när jag fick dom så var dom inte det, snarare mer bakåt! nån som har en aning om skidan e gjord så att mittmonteringen inte är mitt utan lite bakåt?????