neian016 Ny medlem 2006-11-03 Scratch sprayer BC- hur e den i parken? #1 Jag har inhandlat ett par sprayer bc. jag bara undrar om det är stor skillnad på typ fs och bc och andra park-inriktade skidor?
Jag har inhandlat ett par sprayer bc. jag bara undrar om det är stor skillnad på typ fs och bc och andra park-inriktade skidor?
myrshlok Ny medlem 2006-11-03 Scratch sprayer BC- hur e den i parken? #2 jag tycker dom var sköna det jag åkte med dom
Lima-ko Aktiv medlem 2006-11-06 Scratch sprayer BC- hur e den i parken? #3 Eftersom du redan köpt de så förstår jag inte riktigt tanken med denna tråd. Kan du inte bara pröva de själv?
Eftersom du redan köpt de så förstår jag inte riktigt tanken med denna tråd. Kan du inte bara pröva de själv?
neian016 Ny medlem 2006-11-06 Scratch sprayer BC- hur e den i parken? #4 inte så lätt när det inte finns snö:P jag undrar bara vad andra tycker!! har ju fortfarande chansen att byta skidor innan vintern..
inte så lätt när det inte finns snö:P jag undrar bara vad andra tycker!! har ju fortfarande chansen att byta skidor innan vintern..
Hellgren_021 Ny medlem 2006-11-20 Scratch sprayer BC- hur e den i parken? #5 sprayer Bc är bredare än Fs och Bc funkar bättre offpist, fs är bara skön i park