Se hit alla örebroare

salle019

Ny medlem
Se hit alla örebroare
tjena alla jibbers i örebro trakten :D nu när snön har kommit så tykcer jag det är dags att dra ihop ett gäng , och dra ut å köra rails ? nån som är på? förslag på dag?

Se hit alla örebroare
tja, hurru antar att du är örebroare å du känner till att det finns en backe nära lindesberg stämmer det?

Se hit alla örebroare
tjenare!
jag är på, finns ett ok räcke vid idrottshuret med. har varit sugen på det länge. frågan är bara när an kan åka?

Se hit alla örebroare
jo, vid vara konditori kan man ju lägga ett sess
Också dit krämaren. men de räcket är ju inte långt, lixom.
finns de inte någe räcke på andra sidan krämaren, typ vid ålenshuset hållet, lixom. fattar nån ? start ramt och shit är väll ända problemet.
sen ljus och sånt.. någon som har nån ide ?

Se hit alla örebroare
skit i det där!!! kom till sörbybacken istället! vi har byggt hopp å rails där idag.. fast ni måste anmäla er på "bergslagsäventyr" affären först. kostar 50 kr för ett medlemskap.
'
cya

Se hit alla örebroare
skit i det där!!! kom till sörbybacken istället! vi har byggt hopp å rails där idag.. fast ni måste anmäla er på "bergslagsäventyr" affären först. kostar 50 kr för ett medlemskap.
'
cya

Se hit alla örebroare
matte-freestyle sa:
'
cya
Jag hämtade lapp idag:D

Joo jag är på åå raila!

Se hit alla örebroare
matte-freestyle sa:
'
cya
hämta lapp idag :) ska köra där hela dagen imorn :D fet najs vad för stuffs har dom fått upp där då?

Se hit alla örebroare
:O shit en km från mig då..
vart nånstans då? lär vel va på baksidan? enda sidan ja int vart på :P
får ta o dra dit på måndag när ja kommer ner igen.

Se hit alla örebroare
om man kommer från stan med bil så åker man in i första rondelen och tar första höger. sen kommer man till en till rondel, där tar man ANNDRA höger. fortsätt sedan ca 200 meter, därefter, ta första vänster in på en grusväg (svårt att se det nu kanske, men det finns bara en väg till vänster så ta första vänster iaf.) åk sedan ca 100 meter på den vägen, sedan tittar du åt vänster. finns en liten parkering där.

lycka till och ses där!

Se hit alla örebroare
Jag är kanske på att ta lite rails, har några lampor också, men ingen generator för tillfället.

Matte, vad är det för någon backe du pratar om ? :)

Se hit alla örebroare
FAAAAAN va najs ! jag kommer dra till sörbybacken snartst möjligt.. men ska bort i helgen så de blir inget nu,..

hur stort är hoppet och vad äre för rails?

sen har ja en fråga till! varför ska man betala och vem går dom pengarna till ? de är väll en gratis jävla pulkabacke =) no offence bara undrade..

Se hit alla örebroare
Pengarna som du betalar in går till "Snowboardföreningen" (Föreningen startades av brädåkare bara för att ha ett namn att skriva på alla papper tilll komunen).
Dom pengarna kommer att användas till snötransporter, tävlingar, rails och diverse anndra saker som kommer att vara åkarna till nytta.
Detta görs inte för att någon ska tjäna pengar utan för att vi ska ha ett trevligt ställe att vara på.

Av åkare, för åkare.

Se hit alla örebroare
ville bara säga att nu är flat-down-flat räcket uppe. kickarna är inte så bra just nu dock, men jag ska fixa dom i morgon innan jag drar till skolan.

hör gärna av er med synpunkter.

-peace!

Tillbaka
Topp