Semifinaldags: Sverige-USA

Bult

Ny medlem
Vilket lag vinner matchen ikväll och går vidare till final? Så länge Hardy bänkar Johan Davidsson och Stefan Liv, så vinner Sverige komfortabelt med 4-2. De två HV-spelarna passar utmärkt som dörröppnare i båset!

Vad tror ni? Motivera era tips, sportfånar!

hockey är bara för kärringar.
finns så mycket bättre sporter som förtjänar sändningstid mer än hockey! (skidåkning är absolut ingen av de sporter jag menar).

Sverige vinner men det kommer vara tight som fan. kanske till och med förlängning.

svårt att bry sig mindre än vad jag gör..
men för er andra, ha en bra kväll!

Står ju 2-0 till Svergie nu i första pausen..
Ser bra ut!
Kul att Foppa är med, även om han är gjord av glas.

är de ingen som tänker på att det är fotbolls em om 34dagar.

det är det folk borde tänka på istället för hockey. de finns ju bara typ 6 lag som vinner i hockey: sverige, kanada, usa, tjeckien, ryssland, slovakien, (finland ytterst sällan).

det är ju rena lotteriet från NHL vilka som kommer hem och spelar. dom lagen i NHL som åker ut får hem deras spelare och spelar VM. LOTTERI!!!

snaken

snaken, nu är det faktiskt såhär att hockey är en utav de roligaste sporterna att kolla på, och fotboll, där e de juh bara frankrike, italien och england som e bra i europa. Sverige har juh aldrig ngn chans. Inte klanka ner på hockeyn men du får gärna tycka vad du vill om fotboll, för de gör jag...=)
Ha de fint

haha!! ja ser knappt pucken i hockey på tv, men de är kul att spela. sverige har goda möjligheter och de syns redan i em-kvalet att dom inte förlorar en match och att världspelare med i truppen. sverige ser jag som en stark kandidat nu när anfallsparet är klara. måste bara tilläga 6 andra lag som är med i den otrovärda guldstriden i em: spanien, tyskland, portugal, holland, sverige, tjeckien.

dessutom så visas inte ens vm på sveriges telivision eller tv4.

// snaken

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp