Semlor

• Trådstartare Trådstartare JoInt-1992
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
J

JoInt-1992

Guest
Semlor
Tjoobroogoo. Detta kanske är en onödig tråd men jag bryr mig inte om det just nu skulle bara kolla en sak.

Vilka skall äta semlor idag på fetisdagen?

Semlor
Jaså? Är det den dagen idag? haha.. ja då får man väll äta sig en semla då=)

Semlor
JAG ska :D har beställt fett lass me semlor både från mamma o pappa:D

shit va gott de är alltså ?

äter ni me blandad madelmassa/grädde eller vanlig ?

mvh H

Semlor
Jag kör rubbet det är goast så vettu grädde och mandelmassa det goaste är nästa locket med strösocker eller va det nu heter:P

Semlor
jag ska nog sno syrrans moppe och dra till konditorit och köpa en riktig, orka köpa i affär. det ska fan vara hembakat(konditori)

Semlor
ekdahl sa:
jag ska nog sno syrrans moppe och dra till konditorit och köpa en riktig, orka köpa i affär. det ska fan vara hembakat(konditori)
helt rätt.. smakar skit i affär.. grädden är bajsäcklig..

själv praoade jag i konditori förra året näre va semeldag o så så ja fick äta hur mkt semlor ja ville i 2 veckor =)

najjss

Semlor
Ska lätt äta semla är hur gott som helst. Längtar till att få äta den.

Semlor
TT-JONTHE sa:
Jag kör rubbet det är goast så vettu grädde och mandelmassa det goaste är nästa locket med strösocker eller va det nu heter:P
haha tror du menar florsocker, strösocker e vanligt socker o sånt ere inte på semlor :P

Semlor
thom8 sa:
TT-JONTHE sa:
haha tror du menar florsocker, strösocker e vanligt socker o sånt ere inte på semlor :P
haha aa jag menade satt och åt det just då och då kom jag inte på va det hette...Neeee nu skall jag dra och köpa en semla Bye

Semlor
äter semlor flera gånger i veckan, oftast, de är ju det bästa som finns att sätta sig ner framför tvn med en semla och mjölk! =)

grodor är också gott, inget speciellt hål för mandelmassan i dom! blandat med grädden.

Semlor
skulle bara vilja säga att jag FYLLER ÅR PÅ FETTISDAGEN! FUCK YEAH!! im so faat! yeaaaah

Semlor
Grattis! Jo, det är lätt för dig att säga. Har precis kommit hem från jobbet (03-17).
Ca 7000 semlor blev det. Skit kul, och inte så sugen.

Semlor
Varför sälj bara semlor för en viss tid?? typ från jan till påsk och inte typ jan till augusti så man hinner med på att smaka vilket place som har dom godaste..Just nu lede Lerum för min skull:D

Semlor
Hälls i Örebro är grymma.. spelar ingen roll vilket hälls för de är samma som bakar dom.. :D

Semlor
TT-JONTHE sa:
Varför sälj bara semlor för en viss tid?? typ från jan till påsk och inte typ jan till augusti så man hinner med på att smaka vilket place som har dom godaste..Just nu lede Lerum för min skull:D
för att man blir så tjock, dessutom växer bara semlor på vintern så dom går inte att odla på sommarn

Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp