Send IT! (aka filmer på folk som köttar)

PNyberg

Aktiv medlem
Kände att det behövdes en tråd fylld med folk som köttar in i absurdum. Feta drops, korkade linjer. Det finns mkt inom ämnesramen :P

Sj vill jag bara bidra med detta. Inte för att den är helt sjuk, utan mest för alla som vart i Whistler och sett/sänt alla dessa hucks.

Då postar jag den här på mig och mina vänner innan klippen i tråden taggats upp till absurdums absurdums tokigheter!

good movie.. ar sjalv med pa en av d fetaste crasherna men men man far la ta och bjuda lite pa sig sj:)

Främst inledningsklippen då... Därefter kan man ju konstatera att det har hänt en del med jibbingen de senaste 11 åren...

PNyberg sa:
Kände att det behövdes en tråd fylld med folk som köttar in i absurdum. Feta drops, korkade linjer. Det finns mkt inom ämnesramen :P

Sj vill jag bara bidra med detta. Inte för att den är helt sjuk, utan mest för alla som vart i Whistler och sett/sänt alla dessa hucks.
där har man sett galenheter några gånger..
.. tror min polare var den enda som droppa air jordan switch iår..
på skidor
gick sådär..

Det er jo ikke med vilje, men den er såpass drøy at den må med i enhver samling av folk som drar på.

^^^Never gets old...

är de några som laddar så är de fan dessa grabbar!!

kolla farten dem kör i och crasharna dem tar. helt bissart!

trampoline-extreme-and-dangerous

Senast ändrad:
Konstigt att ingen lagt till denna klassiker ännu! Slår väl det mesta med hästlängder!!!

Det sjuka är att han kör utan hjälm, men sjukare är nog att reser sig och åker ner själv.

Senast ändrad:
OskarHolmblad sa:
PNyberg sa:
Tss. Det var det värsta jag hört Pnyberg.

Jepp, det är jag. Tvekar på att jag gör om det innan nästa sommar. 1m per år i livet är nya grejen, så måste bygga på det med en meter till till nästa år ;)
Bara skoja med dig Oskar. Hatten av ska du ha! Det är en vulgär klippa att dra en mollbergare på!

AdamClaeson sa:
Konstigt att ingen lagt till denna klassiker ännu! Slår väl det mesta med hästlängder!!!

Det sjuka är att han kör utan hjälm, men sjukare är nog att reser sig och åker ner själv.
Bah, amatörhöjder.

Norrbaggen Fred på 40+ visar vart skåpet ska stå

AdamClaeson sa:

Det saknas 32 meter till rekordet i den där filmen;)

Nate Kushlan
kush1.jpg

kirkwood-big-air22.jpg

Ska forsoka hitta nagon bild nar han huckar riktigt fett i kirkwood

The_teo sa:
Repost?
OffT.
Fett iochför sig men det är inte samma kille, den första snurrar (720?) och har rosa brallor och brun jacka. Den andra voltar med blå byxor, orange jacka? still fet dock! gillar vinklarna.

EDIT; har ju ingen betydelse förstås..

Senast ändrad:
AdamClaeson sa:
jeppenator sa:
är de några som laddar så är de fan dessa grabbar!!

kolla farten dem kör i och crasharna dem tar. helt bissart!
HAHAHAHA! Det här är faktiskt fantastiskt roligt!!! Shiiit vad benbrott det måste varit...
helt sinnessjukt, så jävla råa åkare!

CustomX sa:
The_teo sa:
Repost?
Fett iochför sig men det är inte samma kille, den första snurrar (720?) och har rosa brallor och brun jacka. Den andra voltar med blå byxor, orange jacka? still fet dock! gillar vinklarna.
"1st projectile is Carston Oliver, 2nd one is Jesse Hall", som det står på vimeo. lika galet ändå iofs.

Senast ändrad:
Det här är bland det bästa jag har sett i POV

Åket ser helt fantastiskt ut, och linjen han kör i slutet är craazy :D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp