seriös hjälp tack!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Scarface

Ny medlem
seriös hjälp tack!
det är såhär att jag provade åka blades för ett tag sedan och det var kul.. jag har aldrig åkt skidor förut men ändå så kändes det som att det gick ganska bra. kanske var det för att blades är ganska likt skridskor på nåt sätt?
men nu till frågan.. ska man köpa ett par blades lr kan man köpa ett par kortare twintips istället? mkt kortare i så fall.. för man kanske lessnar på blades efter ett tag? men samtidigt så vill jag inte köpa nåra jätte långa twintips så att jag inte ens kan åka och då är det ju inge kul ;)

tänk nu på min kapacitet och svara inte: åk med dom här, som bara kostar ca 7000kr, dom fetaste på marknaden ;)

seriös hjälp tack!
du borde testa vanliga skidor/twintips först och testa om du tycker det är roligare.

om du vill ha ett par korta twintips kan du ju alltid köpa juniormodellerna

seriös hjälp tack!
jag skulle nog köra på ett par kortare twintip i såfall men om du måste ha blades så är nog salomon är line dom två märken jag skulle överväga

seriös hjälp tack!
KÖP SKIDOR du har ingen framtid i snowblades!! har du sett någon över säg 16 år som åker snowblades... njeeaee tror inte det.. det kan vara kul som liten kanske men i längden är det bara som att elda upp pengarna.
och köper du ett par skidor ska det inte vara kortare än 15 cm än dig själv.....
du ska ju kunna åka med skidorna (anända cravingen) och inte hasa som man gör med fjollblades...

seriös hjälp tack!
fan juniormodellerna har jag inte ens tänkt på.. det var ingen dum idé :)
man kan ju alltid börja med nåt sånt :)

tack för svaren

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp