seriösa resekamrater sökes.

• Trådstartare Trådstartare fry
  • Start datum Start datum

fry

Medlem
Hej
Jag har inga problem att fixa lägenhet. Men behöver folk som till 100 procent åker med om jag bokar. Så jag tänkte dra ihop ett gäng och leta tillsammans för att snabbare kunna nappa på bra erbjudanden. Jag är en 19årig skidåkare som ska prioritera skidor före fest även om de kommer bli en del av den varan med. söker altså liksinnade resekamrater. mitt sikte är inställt på chamonix men är mycket öppen för andra förslag med. jag söker alltså inte folk som "är ute och kollar lite efter lägenheter" utom folk som vet att dom ska säsonga och snabbt kan bestämma sig om de ska med när ett erbjudande dyker upp.

kontakta mig på fredrik_andersson87@hotmail.com (som sagt endast 100% seriösa)

Jag och en kompis har bestämt att vi skall till Ischgl och säsonga. Kan du fixa lägenhet där är vi på till 100%..

Mvh Johan

Hej, jag och en kompis är också riktigt sugna på Ischgl, så om någon kann fixa lägenhet där är vi på.

Senast ändrad:
Hej. Jag o min kompis hade tänkt dra ner till chamonix men bara mellan slutet av januari till slutet av mars. låter det okej för dig så är vi 100% säkra att vi vill följa med.

hej!

hur gar letandet? jag forsoker hitta boende ngnstans i alperna dar det inte ar ngn extrem konkurens om pudret men i ovrigt ar jag ratt oppen. Gjorde en halv sasong i Mayrhofen forra aret. eftersom jag aker ensam och just nu sitter nere i asien har jag lite svart att fixa boende sjalv. Hade tankt mig att aka i Januari o stanna minst 3 manader. Om ni hittar ngt sadant kan ja svara sa fort ja far reda pa det.

ha de

Tillbaka
Topp