Seriöst: 20+ i åre?

sami87

Ny medlem
jag har hört lite vart annat om utgång i åre, vi en på 20, nästan 20 och resten blir 20 till sommarn.

ni som typ tror er veta, är det tjohej bastufest istället som gäller eller kan man kma in på krogen ändå?

åre 07!

ja tyvärr tror jag att de är 20+ som gäller:S men ni kan ju alltid supa i bastun de är hur nice som hellst ju :Dd

man kan iaf bli full på att hälla sprit(förslagsvis riktigt starka grejer) på bastuagrigatet o sedan tar kroppen upp den avdunstade alkoholen i porerna eller nått för att dom har öppnat sig när man är varm och svettas o då blir man packad utan att dricka..

källa: TV ( mythbusters , discovery channel )

jag har gått på bygget och dippan ett par gånger som 15 åring och 16 åring och 17 åring och har aldrig behövt visa legg. räcker nog med att vakten ser att någon som du går med e 20 så e de chill

azzoasso, de e ju som vanligt...kommer man tidigt e de ju lättare att komma in. sen beror de ju lite på vilka man går in med. de är ju tex nice att dra in med the locals.. aa ni fattar. eller me folk som är 20+. min kompis behövde inte ens visa leg, and he was 19 (:

från att läsa på din prestentation såg jag att ni skulle hit v.9 då är det nog extra krångligt om man inte varit på klubben ifråga mycket innan eller är säsong/åretrunt-boende här.

annars brukar de inte va några problem. jag har inte blivit nekad hittills...

kom i god tid så är det lugnt, dippan kan du te x sätta dig i loungen, dvs ta bakvägen in i den då den är öppen från sextiden och sen gå in på klubben när det börjar komma folk, men det borde verkligen inte vara några problem att komma in någonstans såvida du inte ser ut som en påse nötter och beter dig som en pajas framför vakterna, undvik även shaun white bandanan runt ansiktet och en tshirt med trycket 69 akompanjerat av "åre 2007" och så ditt namn "sagge"

har det blivit 20 nu eller? Sportlovet -06 var jag å grabbgänget uppe. 18åringar hela bunten å vi va på dippan å bygget utan probs hela veckan

Tillbaka
Topp