Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
japp vi far den 10nde som det ser ut nu! har lagt upp en tråd till "serre chevalier" heter den, skriv i den ist ang resankatti_e sa:Hej allihop!
Jag tänkte också åka ner till Serre i vinter! Har dock inget bokat än... Är det någon som har fått jobb?
Liam: Det låter jäkligt intressant om man kunde åka med där! Var de den 10 dec ni skulle åka ner?
Hehe farsan fick för sig att köpa en actionkamera till denna vintern. Men jag har lovat att befria honom från den efter att de har hälsat på i serre. =)xxx_08 sa:Nu börjar vi hamna på baksidan av freeride med den här tråden.
Är det någon som kommer filma något i vinter?
Låter ju skitbra, min polare har fått för sig att skaffa något liknande oxå. kan bli riktigt bra.AntiAntonAnt sa:Hehe farsan fick för sig att köpa en actionkamera till denna vintern. Men jag har lovat att befria honom från den efter att de har hälsat på i serre. =)xxx_08 sa:Nu börjar vi hamna på baksidan av freeride med den här tråden.
Är det någon som kommer filma något i vinter?
Så lite actionscener från hjälmperspektiv kommer vara möjligt att krydda till movien med :P
Underbart! Välkommen in i gängent:pIda-P sa:Äntligen har jag tagit tag i saken och gjort 2009 års bästa val; jag ansluter mig till bummarna i Serre till vintern:D Ses där!
Gött! Välkommen i gemenskapen! =PIda-P sa:Tack
Jo, boendet är klart, kommer bo med Annika & Patrik.
Jag har en känsla av att denna säsongen kommer bli fruktansvärt fantastisk. Can't wait!![]()
Det tycker jag låter som en rolig idé, även om resterande del av mitt boende håller till i skåne. Men jag bangar inte på en lite säsongsförest :Pxxx_08 sa:Nu är det ju inte alltför lång tid kvar. Om det är några som bor i stockholm eller närheten så tycker jag att vi ska dra ihop en förfest inför säsongen snart!
petterbacklund sa:Vi har tre platser lediga från den första Januari till den sista januari. Sen kommer resten utav gänget och då har vi bara 1 plats kvar.
Du som söker bör vara: tjej, gjort lumpen, vegetarian och ha svagt psyke. Om du är med i green peace och pandaklubben är det meriterande.
Vi kommer att erbjuda full upplärning och hyra efter avtal.
Skicka er söknad till oss snarast!
Petter: petter.baecklund@gmail.com
Joakim:jokkebergqvist@gmail.com
Ny på tråden.
Eventuellt den finaste platsannonsen jag någonsin sett! rullar ner den 12e dec,taggad till tänderna tror jag utrycket lyder!
Eftersom att vi förra året bodde med fyra stycken labila idioter, tänkte vi specificera vår ansökan i år. Därför denna snygga annons.
Laters=)