Serre Chevalier 09/10, Bummartråden

väldigt få system i alperna har månads liftkort.. 15 dagar brukar vara det mesta.. och det brukar kosta runt halva säsongskortet..
Så är det på de flesta system jag varit på i alperna och så även Serre Chevalier..

Någon som har sett om det är rea på goggles någonstans? skulle behöva ett par dåligt-väder-goggles! tack /carl-johan

Jäses! Sekket skönt folk det verkar vara på denna ort, jag och en hobbit is honkin' a bus ner V.7. Hoppas det fortfarande finns thugs kvar som kan erbjuda casual-chillhäng->ut-backen och parken ;)
Ärtor ut!

Hej

Ska ner till Serre om en vecka och ska stanna i fem. Ska bli underbart men letar för tilfället efter boende. Är det någon som kanske har en bädd över?

Ha det

Vad det är svårt att packa,av någon anledning känns det tråkigt. Fast man snart kommer man vara i backen så jag får väl bita i och trycka ner grejerna i trunken...
Vill någon ha kalles kaviar, semlor eller något annat svenskt så droppa något i tråden innan 1000 imorgon.

Vad det är svårt att packa,av någon anledning känns det tråkigt. Fast snart kommer man vara i backen så jag får väl bita i och trycka ner grejerna i trunken...
Vill någon ha kalles kaviar, semlor eller något annat svenskt så droppa något i tråden innan 1000 imorgon.

Längesen någon skrev här nu!
Vi är två stycken som åker hem från SErre 10 april med bil. Det finns en plats över om någon är intresserad!
Bilen går till Helsingborg och vi delar på bensin, vägtullar och ev. färja. Körkort uppskattas :)

Ciao!!

Linda

Snödjup

Tillbaka
Topp