serre chevalier 2007, vi har plats i bilen=)

serre chevalier 2007, vi har plats i bilen=)
hejje!

Jag och en kompis ska åka ner till Serre Chevalier i december, i vår Volvo v40 (med takbox).

Reseplanen lyder som följer:
Avgång Malmö tidig morgon 7/12 - Öresundsbron - Färja Rödby/Puttgarden
---> /alternativt färja götebrog - Kihl/ <----
- Biltåg mellan Hamburg och Lörrach(södra Tyskland) 20.30 - Åker av tåget kl 07.00 i Lörrach 8/12 - Vidare färd mot Serre Chevalier (ca 50 mil), givetvis med stop på de ställen ni önskar gå av!

I det angivna priset har vi försökt inräkna alla kostnader vad gäller bensin, tullar, vägavgifter, broavgift, färja, samt del i 4-bäddsrum på biltåget genom Tyskland.


Väl mött =)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp