Serre Chevalier Festande!?

krulliton

Ny medlem
Jag och några polare hade tänkt o dra ner till Serre Chevalier nu vecka 7 och vad jag vet så ska det vara bra åkning där nere men jag hittar ingen info om afterski/festande !?

Kan någon som vet vara schysst och berätta om hur utelivet är där nere, så skulle jag vara jävligt tacksam :)

www.rollinsnow.se , tycker det verkar vara bra drag när dom är i farten iallafall och om ni ska dit med dom så blir det nog ös :)

Jag har hört att det under våra svenska sportlovs veckor inte ska vara några somhelst problem eller lida brist på festande ;P Jag ska själv dit vecka 8 o vi räknar givetvis med bra drag. Sen blir det väl lite till vad man gör det till.

gött skall dit över nyår men låna tråden lite.

någon som vet om et ärsmartare att köpa dricka på båten mellan dk och tyskland eller om man köper de på plats?? någon som har priser liknande??

Tror att det är lite billigare på båten. Eftersom serre är en turistort så är priserna högre. Köp på båten är mitt tips.

Köp på båten! Svin dyrt i frankrike. men eftersom flaken alltid tar slut till slut nere i frankrike tippsar jag om "krounenbourg" (knappast rätt stavning). Små 22cl flaskor som slinker ner för hyffsat pris! Thats how we I role, thats how Schnaatz role!

Tillbaka
Topp