Karl_Martensson
Ny medlem
Serre chevalier
Tjena alla!
Ska ner till Serre i början av januari i år. Har hört både det ena och det andra om detta lilla berg. Hälften bra, hälften dåligt. Vädergudarna kan tydligen vara både goda och onda därnere. Nå´n som har varit där som har några tips..
Ska ner till Serre i början av januari i år. Har hört både det ena och det andra om detta lilla berg. Hälften bra, hälften dåligt. Vädergudarna kan tydligen vara både goda och onda därnere. Nå´n som har varit där som har några tips..