serre chevalier!

liam

Medlem
serre chevalier!
just nu finns det 2-3 platser ledigt i vår bil som kör från skåne till serre chevalier!
det är en 7 sitsig bil, 2-3 säten ska plockas ut så det blir gott om packutrymme!
troligtvis finns det även tillfälligt boende i drygt 2 veckor, för samma 2-3 som åker med i bilen!
(boendet funkar tex för den som vill åka ner och fixa boende/jobb på plats!)

datumet vi lämnar sverige ser just nu ut att bli den 10 dec!

peace!

serre chevalier!
Tjoho!

Jag ska också ner till Serre! vART I Serre Chevalier ska ni bo? har fixat boende men är helt klart intresserad av en plats i bilen. vad tror ni de blir för kostnad ner, har ni räknat något på de?

Varma hälsningar Erika!

serre chevalier!
Tjo!

Jag är intresserad av att hänga på. Ska söka jobb och boende där nere.

Är det någon av er som har något tips när det gäller vem eller vilka som man ska prata med när det gäller just jobb och tak över huvudet?

serre chevalier!
grans sa:
Tjoho!

Jag ska också ner till Serre! vART I Serre Chevalier ska ni bo? har fixat boende men är helt klart intresserad av en plats i bilen. vad tror ni de blir för kostnad ner, har ni räknat något på de?

Varma hälsningar Erika!
vi ska bo i villenevue!

vi har räknat lite snabbt bara beror helt på hur många vi blir men 800-1000 kanske! vet inte helt säkert, men det kommer heltklart billigare än flyg och tåg + att det blir lite roligare! haha

serre chevalier!
erikallanson sa:
Tjo!

Är det någon av er som har något tips när det gäller vem eller vilka som man ska prata med när det gäller just jobb och tak över huvudet?
boende har vi nog några mailadresser du kan ta över! men jobbmässigt har vi ingen aning hade inte tänkt jobba! googla serrechevalier så dyker det alltid upp massa skoj sidor!

chea!

serre chevalier!
liam sa:
erikallanson sa:
Tjo!

boende har vi nog några mailadresser du kan ta över! men jobbmässigt har vi ingen aning hade inte tänkt jobba! googla serrechevalier så dyker det alltid upp massa skoj sidor!

chea!
Det skulle vara kanon om du kunde ge mig de där mailadresserna!
Har ingen aning om vart jag ska starta för jag kom på det här för några timmar sedan. =)

serre chevalier!
grans sa:
Tjoho!

Varma hälsningar Erika!
Erika, Hedda här! Vad säger du, ska vi haka på roadtripkillarna till serre eller?

serre chevalier!
erikallanson sa:
liam sa:
erikallanson sa:
Tjo!

chea!
Det skulle vara kanon om du kunde ge mig de där mailadresserna!
Har ingen aning om vart jag ska starta för jag kom på det här för några timmar sedan. =)
Det lättaste du kan göra är att gå in på serrechevalier-reservation.com och sedan ringa ner till dom. Så gjorde jag när jag styrde upp lägenheten jag och liam ska bo i. Dom pratar bra engelska och du kommer få uppge både adress, mail och telefon nummer. För mig tog det några dagar sedan hade jag ett mail om en (troligen) fräsh lägenhet till ett bra pris =)...

Lycka till!!!

Senast ändrad:
serre chevalier!
Heddious sa:
grans sa:
Tjoho!

Varma hälsningar Erika!
Erika, Hedda här! Vad säger du, ska vi haka på roadtripkillarna till serre eller?
Klart ni ska göra de hehe!! Kommer bli en oförglömlig resa ner, det kan jag lova=)

serre chevalier!
Heddious sa:
grans sa:
Tjoho!

Varma hälsningar Erika!
De tycker ja låter som en toppen ide.:) Så killar vad säger ni? kan vi hänga på?

serre chevalier!
grans sa:
Heddious sa:
grans sa:
Tjoho!

Varma hälsningar Erika!
De tycker ja låter som en toppen ide.:) Så killar vad säger ni? kan vi hänga på?
klart ni kan men är ni säkra på att ni vill åka me?

serre chevalier!
Tja! Jag ar en av alla som ska till Serre chevalier i vinter! :D Jag och tre till har boende fran den 12 dec men eftersom jag och min pojkvan ska soka jobb dar vill vi helst aka tidigare. Darfor undrar jag om det ar nagra fler som vill aka runt den 25 november och eventuellt har bil och boende ungefar fran det datumet? Jag har kortkort och kan darfor tanka mig att kora en bit av vagen. Sa var schyssta och hor av er om ni har plats och vill fa resan lite billigare! Maila garna pa natalie_a.a@hotmail.com

(Jag ar utomlands nu sa forlat for att jag skriver utan prickarna, men ni forstar nog enda).

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp