session västerås/ intresse anmälan bigjump tävling

kenare. skulle vara skojj o se vad det här påhittet hade blivit för något! självklar deltagare om jag hade vart hemma , tyvärr så är man i åre tills i maj (surt :P). körde på björnön förra året men då var det ingen hit, verkar som om det är/var lite bättre i år...? skulle vara najs om nån kunde ladda upp lite bilder på hoppen/et när det var som bäst? kanske är för mkt önskat men men...

lefv väl/ don ochill

imorn blir det säsongsavslutning i backen. jag behöver ett gäng som vill åka bräda/skidor imorn kväll, bygga ny FET kick och köra en sista session i björnöbacken.

Vi ska ut och gräva vid tvåtiden och få ordning på backen, ska köra KM i slalom 18.00.

19.00 skulle kunna funka för bigjumpet

okey tror inte de är lite kort varsel? lär ju inte va nån som dyker upp typ inte så lätt å sprita de på 24 timmar ?

Jag och andre kommer imorn, jag kan komma och hjälpa till imorn eftermiddag oxå, jag ringer grabbarna i crewet och medelar, då kan vi nog bli många!:D

jag och martin drar ut om ett tag till backen och börjar bygga för säsongens sista dag i björnöbacken, solen skiner å vädret är underbart! vi kör lite bigjump ikväll! en skön session helt enkelt, blir vi många kan vi tävla om äran! vinnare av västerås första bigjump tävling är ju inte helt fel!

KOM UT Å ROCKA FETT! (sex- sju tiden!)

/pz

muFFin sa:
jag och martin drar ut om ett tag till backen och börjar bygga för säsongens sista dag i björnöbacken, solen skiner å vädret är underbart! vi kör lite bigjump ikväll! en skön session helt enkelt, blir vi många kan vi tävla om äran! vinnare av västerås första bigjump tävling är ju inte helt fel!

KOM UT Å ROCKA FETT! (sex- sju tiden!)

/pz
Det var faktiskt en bigjump-tävling på torget utanför Bill & Bob´s krog för ungefär tio år sedan. Med dagens mått vet jag inte om jag skulle vilja kalla det ett bigjump, men en bigjump-tävling var det i alla fall. Det var en turné med bigjump-tävlingar som Opel anordnade och om jag inte minns fel spelade Fireside vid tillställningen.

Naturligtvis var det snowboard som gällde på den tiden!

tyvär blev det ingen tävling. men säsongen är inte slut än!
jag börjar bygga på en minipark med railsen och ett hopp ikväll. ska vara klart på lördag hopas jag.

blir det fler soliga sköna dagar kommer det vara fetnice å va därute å köra, kommer det dessutom minusgrader nån natt går snökanonen igång och förlänger säsongen lite till!

vi får se hur det går.

/marcus

snön smälter såpass fort att det inte är lönt att bygga nåt avancerat, därför byggde jag ett enkelt gap hopp igår, tänkte ställa pistmaskinen emellan med en rail på flaket!

får se imorn om det blir köra av.

muFFin sa:
därför byggde jag ett enkelt gap hopp igår, tänkte ställa pistmaskinen emellan med en rail på flaket!

får se imorn om det blir köra av.
det där låter riktigt fett!!! man måste nog slita sig från familjemidagen och komma dit =)

Senast ändrad:
Bra initiativ! Trööök att man inte är hemma bara. Åker från st.anton imorgon efter en härlig säsong. Hinner ej hem... :(

Får köra nästa år om det inte finns nå snö kvar!

/Joppe

Är Det Nån Som Är Sugen På Å Köra Rails Nån Solig Dag Eller!!! Det Finns Snö Kvar Så Man Kan Få Upp Dem Jäklarna! Man Kan Sätta Dem I Backen Så Det Blir Ett Gräsgap För Railen!!

Kan Va Fett!

/marcus!

Blir det någon fortsättning följer i år lr ! läste att dom tydligen ska gå loss på vedbobacken enligt hemsidan iaf kan bli soft - vslk.se !! då blire björnöB i vinter då ! hur vare i år nå shyssta boxar rails ? fanns de tillräckligt för att kalla de park ?

nästa vinter hoppas vi på skön park å backe för västeråsarna! i vintras kunde man åka lite höbal å rali i några dagar, 1 snökanon knappt minus va ingen bra combo.

/mackan

marrQs sa:
nästa vinter hoppas vi på skön park å backe för västeråsarna! i vintras kunde man åka lite höbal å rali i några dagar, 1 snökanon knappt minus va ingen bra combo.

/mackan
haha jag kommer gärna dit någon dag när jag hälsar på syrran nästa säsong(hon bor i göteborg)

Peeeace

göteborg? om du åker därifrån till v-ås för min backe ka ja bjuda på en hamburgare ;)

sommar? va ska vi gö? ja ska te stryn en sväng! vi kanske skulle kö nåt fett sen i juli typ??
tål att tänkas på iallfall.

Tillbaka
Topp