Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Håller med att det är ett fint område. Men Sestriere ligger inte så där mitt i direkt. Med boende mera centralt som i San Sicario eller Claviere blir avstånden kortare.
Tack för svaren, fick just reda på att vinter-OS 2006 ska gå av stapeln i Sestriere så det rustas rejält bland hotel och liftar just nu.Jag rapporterar efter jul hur det var.
/Lommen