Sestriere info, någon?

Lommen

Ny medlem
Sestriere info, någon?
Ska dit över jul, har någon varit där förut?
Var ska man bo?Alla tips är välkommna.Hur är åkningen i dec?
Mvh Lommen
 
Sestriere info, någon?
Grattis
Får du bra med snö är Via Lattea, som går ända upp till Montgenevre på Franska sidan, ett paradis. Fantastisk skogsåkning bl.a. runt Claviere.
 
Sestriere info, någon?
Håller med att det är ett fint område. Men Sestriere ligger inte så där mitt i direkt. Med boende mera centralt som i San Sicario eller Claviere blir avstånden kortare.
 
Sestriere info, någon?
Tack för svaren, fick just reda på att vinter-OS 2006 ska gå av stapeln i Sestriere så det rustas rejält bland hotel och liftar just nu.Jag rapporterar efter jul hur det var.
/Lommen
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp