Setup!

RTygesen

Ny medlem
Setup!
Hejsan alla glada snowboardvänner. kom nyss hem från stockholm med en ny setup i händerna. kan ju säga så här: sapient PNB1 bräda, burton cartel bindningar, och 32 team two boots. är just nu jävligt kär.

var bara tvungen att skryta lite. hare fint.

Setup!
grattis... vad kan man säga.. du hade inte kunnat skrytigt lite i ett inlägg ist för o skapa ett?

Setup!
Shit, skönt setup men vad har du fått cashen ifrån. Jag menar bara Sapient brädan kostar 5000:-
Aja jag tror inte du lär bli besviken i allafall=D

/Gaass

Senast ändrad:
Setup!
jag vet inte varför det blev just den. asså jag typ fastnade för den brädan innan jag såg prislappen. å cartel har jag bara hört gott om så det var ett säkert val även om de åxå var ganska dyra.

Setup!
hehe då kan jag också skryta då... fick hem min igår. Suan Withe bräda med custum brew bindningar och som grädde på toppen Suan Withe bootsen=)

Setup!
PNB1 ska enligt killarna på oneoff i sthlm vara nästan identisk med burton uninc. det ända som skiljer dom åt är att pnb1 är twintip. sen skulle dom vara identiska (förutom grafik å sånt tjaffs)

Setup!
Frontside sa:
PNB1 ska enligt killarna på oneoff i sthlm vara nästan identisk med burton uninc. det ända som skiljer dom åt är att pnb1 är twintip. sen skulle dom vara identiska (förutom grafik å sånt tjaffs)
Onoff? Säljer inte de hemelektronic? Iof, kan ett snowboard och skidintresse finnas där med... ;)

Setup!
Oneoff är ju bara dyra och kassa. men jag får gratulera att du slängt ut några tusen för mycket på grejjerna det måste kännas bra =)

Och uninc brädorna är tvintip lillevän.

Kolla runt lite innan du köper ny setup nästa gång så du kan spara några tusen.

Setup!
... hehe

Burton jussi OSD 154
Burton P1
Burtom idiom dojjer

Analog woolställ
Burton [AK]Guideglove Goretex
RED HiFi
Oakley crowbar

sååå himla skönt å prefekt för lilla Pinn

:)

Setup!
skinkan87 sa:
Drakbabis sa:
Frontside sa:
Onoff? Säljer inte de hemelektronic? Iof, kan ett snowboard och skidintresse finnas där med... ;)
Läs om läs rätt :) http://www.oneoff.com/
Oj, ja, det var lite skillnad... ;)

Setup!
Är ju skier men efter att jag tittat på din setup i dina bilder så funderar man nästan på att byta. Riktigt läcker bräda och bindningarna kommer matcha grymt hårt!
Bra köp!

Tillbaka
Topp