shaun white stepin app tha ghame

någon som vet om han var med i någon av förra årets filmer? d.v.s. om han filmade något och inte BARA tävlade?

simonthyrberg sa:
någon som vet om han var med i någon av förra årets filmer? d.v.s. om han filmade något och inte BARA tävlade?
Han är överskattad...
Allt i snowboardvärlden kretsar kring honom, tycker inte att han har de minsta stil. Han ser ut som en turist med för liten bandana.
Han kanske slänger galna trick, men nej jag gillar honom inte.

Owkee sa:
simonthyrberg sa:
Han är överskattad...
Allt i snowboardvärlden kretsar kring honom, tycker inte att han har de minsta stil. Han ser ut som en turist med för liten bandana.
ORD! han är alldeles för hypad. plus att om man börjar grina för att man kommer 2a i en tävling borde man fan tänka över saker och ting. okej om man blir besviken men hallå?

clnorberg sa:
Owkee sa:
simonthyrberg sa:
Han är överskattad...
ORD! han är alldeles för hypad. plus att om man börjar grina för att man kommer 2a i en tävling borde man fan tänka över saker och ting. okej om man blir besviken men hallå?
håller med totalt! visst tricken är sjuka och han pushar nu med back to back dubbz. men stilen är så sjukt ful! har aldrig gillat hans åkning.

Owkee sa:
simonthyrberg sa:
Han är överskattad...
kan väl knappast säga att allt i snowboardvärlden kretsar kring honom? Ok, när det gäller tävlingar är det mkt snack om honom, men det är ju för att han alltid ligger i toppen också. Inte så konstigt. Sen har han ju snowboardvärldens skönaste frilla!!

Asså jag förstår inte riktigt varför allt detta "hat" runt shaun white. Grabben kan åka bräda. Han vet hur man tjänar pengar, han vet vad som krävs. Nog finns det andra åkare jag gillar bättre än honom men jag gillar white ändå.

Ni får ta det lugnare. Det här är en livstilssport och då kan man väl strunta i överdriven kritik på en kille som kör sin egen grej.

Senast ändrad:
simonthyrberg sa:
Twelvee sa:
han lever på ett tråkigt 90-tal fortfarande stilmässigt
bara för att han inte är en fetgangster med klänning eller vadå? tycker hans stil (kläder m.m.) är fan så mkt snyggare än MÅNGA andra som kör med 6xl.
man behöver inte vara gangster för att ha stil nej. det har vi aldrig påstått...
tråkig stil tyckte vi att han hade.

Det vi som snowboardåkare menar är att det finns sjukt mycket fler snowboardåkare än shaun white. Kolla xgames 3-d filmens trailer xD shaun white är typ den enda brädåkaren som syns i trailern ;)'

tycker andra åkare borde få lite mer uppmärksamhet när dem gör något nytt ist för att shaun white får cred hela tiden.

"Ni får ta det lugnare. Det här är en livstilssport och då kan man väl strunta i överdriven kritik på en kille som kör sin egen grej"
Hihihi, du verkar tro att vi sitter här hemma o river vårat hår åt den här killen :) Jag känner mig ganska så jättelugn faktiskt.

Lite roligt att Owkee av alla på denna sida tar själmant rollen som talesman för dom som ogillar Shaun White. Och nej jag tror inte ni sitter hemma och river håret av er. Men jag tycker det bara är lite lamt å sitta å säga dåliga grejer om en person som förmodligen upplevt mer på 24 år än vad vi förmodligen kommer uppleva på en hel livstid. Och om du inte gillar hans stil, så titta inte på hans delar i filmer osv.

Men det är ju tur att du är jättelugn för annars hade du väl blivit jättesur nu. Oj oj skaffa självkänsla..

White är snowboardvärldens Jon Olsson, slänger galna trick men saknar helt en personlig stil samt att allt handlar om dom. Tycker vi är förbi det där och att stilen blir allt viktigare i åkningen.

Robbott sa:
White är snowboardvärldens Jon Olsson, slänger galna trick men saknar helt en personlig stil samt att allt handlar om dom. Tycker vi är förbi det där och att stilen blir allt viktigare i åkningen.
Vad menas med stil , alla pratar om det men vad menar ni egentligen? Kläder, akrobatik eller "linjer" som inom dans?
Alla har EN stil sen att diskutera stil är som att diskutera smak, svårt.
Sen åker man för att det är kul, stil borde egentligen inte ha ett skit med det här att göra.

Senast ändrad:
balanselius sa:
Robbott sa:
Vad menas med stil , alla pratar om det men vad menar ni egentligen? Kläder, akrobatik eller "linjer" som inom dans?
Sen åker man för att det är kul, stil borde egentligen inte ha ett skit med det här att göra.
Men man kör väl knappast tävlingar som x-games för att det är roligt, eller?

Robbott sa:
Vadå Jon saknar personlig stil? Han kör ju verkligen sin egen stil, alltid full kontroll och grymma landningar mm.

J-rockner sa:
..... Och om du inte gillar hans stil, så titta inte på hans delar i filmer osv.

.....
Har han medverkat i filmer?

Roligt att någon nämnde något om hans stil, så är det någon som direkt hugger om klädstilen. Inom snowboard får man iaf se ut som man vill, men har man ingen stil, vilekt han inte har, så är det inte okej. (Ja han är jättebra på att göra trick, men ser man ut som en robot så är det inte cool)

Andy_Ojamae sa:
Robbott sa:
Vadå Jon saknar personlig stil? Han kör ju verkligen sin egen stil, alltid full kontroll och grymma landningar mm.
Sant.

J-rockner sa:
Lite roligt att Owkee av alla på denna sida tar själmant rollen som talesman för dom som ogillar Shaun White. Och nej jag tror inte ni sitter hemma och river håret av er. Men jag tycker det bara är lite lamt å sitta å säga dåliga grejer om en person som förmodligen upplevt mer på 24 år än vad vi förmodligen kommer uppleva på en hel livstid. Och om du inte gillar hans stil, så titta inte på hans delar i filmer osv.

Men det är ju tur att du är jättelugn för annars hade du väl blivit jättesur nu. Oj oj skaffa självkänsla..
haha :)
Kul att man får säga vad man tycker iaf.
Det som jag huvudsakligen ville få sagt då, kunde säkert ha sagt det på ett bättre sätt så inte så många skulle blivit upprörda över att jag "hatar" på Shaun White. : uppmärksamma nya och fler åkare än shaun white i media.

och jag ska tänka på det där med självkänsla! fick mig o tänka till ordentligt..?
Hejdå och ha det bra :D

luddelarsson sa:
balanselius sa:
Robbott sa:
Men man kör väl knappast tävlingar som x-games för att det är roligt, eller?
åker man inte för att det är roligt är man retarded.

sen har fortfarande ingen givit en vettig definition på vad de menar med stil.

Tillbaka
Topp