Sheffau, SkiWelt

SNDVLL

Ny medlem
Sheffau, SkiWelt
Nån som vart i SkiWelt iår? Ska dit nu veckan nio.. Är ju inte så högt där men har endå hört att dom har rätt fina pister men offpisten existerar knappt.. Hur är det med park?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp