shong

Zweetchuck

Ny medlem
shong
jag säger bara ett fett kalkbrott typ en halv kilometer från mitt hus... har man ingen studsmatta så får man ta det man har... jag kör ner i vatten. går minst lika bra. om inte bättre... förutom en sak, man har inte den där kännslan av att ens kroppsvikt trycks upp i luften som man får när man kör i parken lr på en studsmatta... men det finns höga höjder...
ska jobba på backflip hade jag tänkt...
om jag vågar ;)

sen får vi se hur det går i vinter :D

vad ska ni göra i sommar?????
PLS svar tack

shong
kalkbrott? ahar aldrig hört talas om.. e de typ ett berg av kalk med vatten nedanför?
själv längtar jag oxå till sommarn för på sommarn är det kortare tid kvar tills skidsäsongen drar igång än på våren :P

shong
Xz3r0 jo jag fattar men jag kan förkorta ditt inlägg lite grann: Kortare sommar och längre vinter skulle vara bättre

shong
det finns inte andra ställen man kan hoppa ner i vattnet då? ååh va du har det bra som kan bada bara några km ifrån dej!!!! (hahaha)

shong
asså det är ett ställe där dom har brytit ut kal från ett berg som formar en ruskigt stor grop som sedan har fyllts med vatten av unknown reason...

shit vad alla va fientliga... jag säger inte att jag har det bättre än ngn annan. jag bara säger att de e chill

shong
jo men asså jag längatr naturligtvis te vintern.. den slår sommarn me hästlängder...

men det gör inte lika ont att öva ner i vatten som på snö först gångerna;)

shong
haha nej asså... det va typ kalk i bergrunden där brottet nu är.. dom grävde ur berget och det blev ett FETT hål.. och nu ede fyllt med vatten :D

shong
Inte ja heller, sten lär ju repa skidorna/snowboarden rätt rejält, och om man slår brädan eller skidorna i huvet så svimmar man typ o drunknar

shong
som blå lagunen eller? ett gammalt gruvhål med vatten och en massa skrot på botten.

fast du kan få rätt roliga färger på ditt hår om du badar i kalkbrott...typ blondvitt som skiftar i grönt...

shong
ne asså jag tänker ju inte hoppa med skidorna på :D haha de e ju ör att bada, chilla och hoppa lixom.. allmänt chill...

och du G johannesson!! du behöver inte svara om du ändå skriver att du inte bryr dig...
har du inget vettigt att skriva, skriv inget alls

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp