Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hey, ska ner nästa vecka till Sierra Nevada och åka skidor/bräda. jag har svårt att bestämma mig vad det blir bräda eller skidor.
Jag är ungefär likgiltig på båda och frågar efter eran visdom ni som har besökt Sierra Nevada
Jag var där tillsammans med en kompis. Han åkte bräda och jag åkte skidor (telemark). Jag tror att vi båda hade jävligt kul....Jag tror att bräda kan vara riktigt bra nu i slutet av säsongen. Blött och fint. Surf's up!