silencer vs 1080 thruster

lineskida sa:
thruster har en lite mer avancerat uppbyggnad medans silencer bara är en nerskalad modell av PE:n
Silencer har exakt samma mått som PE 03/04 och 04/05, vet inte om de har förändrat ngot med den. Thruster tror jag är som en utvecklad Teneightyskida, har exakt samma mått som den skidan.

jag tycker personligen att vanliga teneighty är skönare än thrustern iallafall. men smaken är som baken. vanliga 1080 funkar bättre i pist än thrustern. k2 silencern har jag ej provat men jag tror den är ganska mjuk med tanke på att det är som antonostlund säger att det är en nerskalad modell av PE. däremot kan jag inte ge dej några tips då jag inte vet vad du ska ha skidan till eller hur duktig du är elle dina mått.

Silencern är en mindre avancerad modell av PE. Men har inte exakt samma mått, silencern har 80 i midja medans PE har 85. Jag har själv ett par PE och är verkligen verkligen nöjd. Dom fungerar suveränt i allt från pist, offpist till park. Jag har även provar thrustern, men en äldre modell och tyckte den fungerade suveränt. Du blir nog nöjd vilka du än väljer. personligen tycker jag att du ska sattsa på thruster, kanske lite dyrare, men jag tror du får mer skida för pengarna då. Lycka till.

Tillbaka
Topp