Simon Dumont's nya sponsor

feeelixfreey

Ny medlem
Stod i första delen av skidskvaller att Simon Dumont hade droppat Salomon.
Jag var nere i Pitztal förra veckan och stötte på honom helt random i tåget upp genom berget, vi snackade lite och han sa att det var officiellt att han gått över till Head nu, Head teamet som var runt omkring honom stod och smilade.
Körde en sväng med honom och han är faktiskt grymt trevlig och jäkligt skön.

Han och Head var och filmade för någon reklamfilm som skulle komma ut på youtube någon gång i veckan!

för er som är nyfikna

peace

Felix

tycker det känns lite konstigt om simon dumont går till head, han ÄR liksom salomon för mig till stor del, dock tyckte jag att det lät kul att du träffade honom och att proffs kan bete sig som människor även fast de är just proffs!

almerforce sa:
tycker det känns lite konstigt om simon dumont går till head, han ÄR liksom salomon för mig till stor del, dock tyckte jag att det lät kul att du träffade honom och att proffs kan bete sig som människor även fast de är just proffs!
håller med helt, måste väl fått en bra deal.. jag han bjöd till och med på General Orginal! haha!

skit för salomon, men kanske head börjar leverera nogot coolt som dumont pro modell kanske?

kanske det, han hade nästa års head skidor, dom såg faktiskt helt ok ut! + ett par hel vita, som kan ha varit någon början till en promodel? who knows!

De där dudsen älskar snus!

Sprang på Dumont i Österrike för 2 år sedan och som ovanstående talare så betedde han sig som en vanlig människa:)

Head har ju inte varit allt för heta på den här delen av skidåkning, kanske får vi se en skön parkskida för en gångsskull.

Tillbaka
Topp