Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eller att dom har en speciell böjelse. Oavsett inte kul att stå långt bak i kön och se hur stolar med en eller två lediga platser åker upp. En bild från i dag, visserligen tar väl kön bara 5 min, men är ju 4 min jag kunde åkt nedför i stället.Neoh sa:Slutsatsen är alltså att singelköer är bra, och att Branäs gruppens lösning är anus, och därför tog dom bort den.

Eller att dom har en speciell böjelse. Oavsett inte kul att stå långt bak i kön och se hur stolar med en eller två lediga platser åker upp. En bild från i dag, visserligen tar väl kön bara 5 min, men är ju 4 min jag kunde åkt nedför i stället.Neoh sa:Slutsatsen är alltså att singelköer är bra, och att Branäs gruppens lösning är anus, och därför tog dom bort den.

Håller med. Romme skötte det där fantastiskt, och fick upp alla i backarna istället för att stå å köa. Det var riktigt imponerade, liftvärdarna var toppen, och det hade dom inte kunnat vara om inte dom fått ledningen att avsätta folk för det. Ett föredöme.erik_lagg sa:Singelkö är kanon. Speciellt bra funkar det I Romme där liftvärdarna är superduktiga på att fylla på stolarna effektivt trots många nybörjare och virrpannor i liftkön.
När liften var ny så vag det bara två kors som satt ca 10m innan grindarna. Då var det Anus, fanns inte en chans att ens ordna sig efter någon ordning i kön. Liften hade bättre kapacitet än vändkorsen. Nu är vändkosten flyttade tre gånger så lång från grindarna och tre till antalet så det är absolut inget problem. Du jag ju sällan 6 vändkors vid en 6-stols lift.Epz sa:Exempel sittliften i Branäs mattistorp, så har man 3st vändkors till en 4 stols lift.
Det är väl ett anus värt att undra över.
Är det också ett ledningsbeslut.
haha!Kaskar sa:Fick höra från en liftkille i Åre nu i veckan hur en dam som kom i singelkön blev förbannad då hon förväntades åka med andra. Hon antog att om man stod i singelkön så skulle man få en lift för sig själv...