Sista minuten till Val d´Isére?

mesthemlig

Ny medlem
Hej! tänkte kolla lite hur det ser ut med sista minuten resor och om ni har någon koll på vilka som åker till Val d´Isére?

Har kollat Langleys och stsalpresor men sts åker ju bara till Cham som fransk ort :<
Sedan ser det ut som att Langleys har dåligt med resor just vid dom datumen till Val d´Isére... :<
Anledningen till att jag vill just till Val d´Isére är att jag har en polare boendes där nere.

Eller har ni något annat förslag? Reseauktion eller nått? tips?

Vi kommer att åka runt den 2a februari och det är egentligen helhetslösningar med flyg, transfer, boende, frukost/3 rätters och liftkort vi är ute efter.
Nån som har något tips?

Tack som fan/David

Tja David!

Kolla med Lion Alpin, dom kör både buss och flyg till Valdi. Annars så har du UCPA och Vingalpin som har valdi i utbudet.

Vill du ha helhetskonceptet så är nog Langley bäst för er. Kostar dock en slant, vill ni komma billigare undan så tar ni bussen med Lion för halva priset.

tjas min morsa sa att det gick bussar till val disere från gbg den 2/2 för 900 spänn typ!!?? har inte kollat det själv men det låter ju som ett ganska schysst pris! kolla det!

Tillbaka
Topp