Sjunga i liften!

FilleJ

Aktiv medlem
Sjunga i liften!
Vilken låt gillar ni mest att sjunga på i liften?
Själv brukar jag sjunga lite på rantoboko - i love musik

Sjunga i liften!
Kom faktiskt på mig själv igår med att sjunga i liften!
Ebba Grön - Beväpna Er

Ja, jag, jag hatar hela borgligheten
ja, jag, jag hatar hela kungahuset
ja, vi, vi ska beväpna oss

Ja, jag, jag svär utifrån mitt hjärta
att vi från förorterna ska beväpna oss

Ja, jag, jag hatar prins Bertil & Carl-Gustaf
ja, jag, jag hatar Sarah Leander

Ja dom tål lite bly i nackarna
ja dom tål lite bly i nackarna
för vi vi ska beväpna oss
ja vi vi ska beväpna oss

Sjunga i liften!
jag brukar vråla james blunt- your beautiful.. lr om jag försöker vara glad vilket jag väldigt sällan är i backen eftersom jag oftast åker för att glömma allt annat piss i livet typ kärlek,skola, framtids oro och massa annat skit... Då brukar jag sjunga på always look on the bright side of life.. monty pythons gamla slagdänga..

Sjunga i liften!
Internationalen brukar vara en hit som många uppskattar när man sjunger...har även fastnat för natural mystic med Bobban

Sjunga i liften!
Hahah, när jag åker lift brukar jag vråla typ cardigans eller Lena Philipsson.
Men bäst att skråla med min oerhört vackra målbrottsröst är ändå Hoodie - Hardcore, hoppas att alla får förmånen att höra denna fantastiska låt! xD

Sjunga i liften!
förra året sjöng/skrek jag och två kompisar på en egenskriven låt. texten går ungefär så här. melodien måste höras. inget med ord kan förklara denna sång. men här är iallafall texten: Jag tycker det är gö gö gööött..... gögödigö gö gö gö gött.

Sjunga i liften!
den där sista var grym ju. texten väl genomarbetad! hehe.. jag sjunger fan aldrig i liften, däremot när jag åker. aliyah - try again är perfect när man slagit baken på ett rail eller randy - win or lose när man ska åka fort!

manga: du verkar ju glad.. men monty pythondängan känner man igen, den brukar sjungas. fast mest på fester med >5 öl innan för linnet.

Sjunga i liften!
"Jesus Built My Hot-rod" av Ministry bör skrålas med fulla lungors kraft!!
(Alternativet är väl att joddla en smula.)

Sjunga i liften!
Allt som är hyffsat trallvänligt brukar gå att sjugna i liften... Ofta blir det nått man hört på radio i liftkön eller liknande...

Kul att höra att man inte är ensam som lift-skrålare!

Sjunga i liften!
Plastic Bertrand - Ca plant Poir Ma, eller vad den heter. Fett skoj i franska liftar :D

Red: Sen en riktig klassiker är ju Markoolio - Vi drar till fjällen

Sjunga i liften!
Ja du, det finns en rad olika låtar, allt med Pure X brukar funka, man får interessanta blickar av barnfamiljerna bredvid när man, 4 killar, drar av klassiker som "Jag vill ha röv", "Hår i dajmen" eller "Ful men tajt".
Annars då är Beatels trevligt, då gärna " Let it be". Håller även med BigAir då "Ca plane pour moi" håller hög klass.

Liftsång tycker jag även har life för låg status i världen och jag hoppas verkligen att man på nästa X-games kan få extrapoäng för en bra låt i liften upp!!

Sjunga i liften!
GODman: HAHA! jag med. Det är ju solklart grymmast! Kanske låter lite dumt att man står och beatboxar med sig självt, men det är asfettt, alltså. Är man en gangsterjibber, så är man och då hör det ju till ;)

Sjunga i liften!
haha ja brukar dra blink 182 - all the small things och sean paul - never gonna be the same och sean paul - tempature hahah härligt att sjunga i liften....och när man kör skoter :p

Sjunga i liften!
haha ja brukar dra blink 182 - all the small things och sean paul - never gonna be the same och sean paul - tempature hahah härligt att sjunga i liften....och när man kör skoter :p

Sjunga i liften!
det beror ju på hur lång liften är faktiskt, blir ju olika om man står i en ankarlift jämfört med en 6-stolslift så chansen för allsång är större i en 6-stolslift.
Men oftast så är det "Video Killed the Radiostar" som gäller.

Sjunga i liften!
Vrävarna med knulla grisröv är och förblir ett säkert kort speciellt när man fräser runt i områden med barnfamiljer. *rekomenderar vrävarna*

Sjunga i liften!
häromdan gick ja å polarn igenom alla låtar vi kunde komma på med Idol-vinnare.. Både amerikanska och svenska. Det blev väl inte så många låtar men Flottsbro-liften e ju inte så lång :P
Sen kan man ju alltid gå över till att översätta låtarna till svenska...

Sjunga i liften!
det viktigaste är egentligen inte vilken låt man sjunger utan att man sjunger den riktigt högt!

Tillbaka
Topp