Sjuuk Film!

Sjuuk Film!
Jävel, va dom vurpa. Ändå såg dom inte ut att skada sig...
Ser ut som de e första gången dom står på att par skidor på endel hopp.
Killar me stake!

Sjuuk Film!
Rastavibrationer sa:
piiiiivar sa:
dålig dom va då trippel b-flip på typ 80 talet
fatta coooolt
Saken är den att den här filmen inte är från 80-talet. Till att börja med så är det inte Abba utan A*teens, vilket står i början av filmen. Gogglar man på det så hittar man att den låten är släppt 1999, vilket jag tror är ungefär då som denna film är från. Dessutom så är tricken i klass med filmer vid millenniumskiftet ungefär (Typ Flying circus, The Game). Som peaceforknows skrev så var man på 80-talet kung i backen med en helikopter (360) och senare i början av nittiotalet så var det dubbelhelin som gällde.
HELT RÄTT RASTA!!!!!!!!!! hört talas om tee time förut dessutom och den kom ut 2000!!!!

Sjuuk Film!
Han som drar i huvudet i quartern är Henrik Utter, "utter" här på freeride, försökte på switch frontflip. han har satt det!

¨ja jag vet att du redan att du skrivit det Utter men det kan inte nämnas nog att vi har en moviestar ibland oss! =)¨

Sjuuk Film!
men altså bond kör ju sw rodeo i nån bondfilm från 70-talet så visst fanns detta lång tillbaka även om denna film är bara 7 år gammal lr så

Sjuuk Film!
trippeln är ju sjuk. Förut runt 2002 ungefär köpte jag en dvd där bland annat den trippeln är med så de är nog inte så skitgammalt

Tillbaka
Topp