Ska du till Ischgl i vinter..??

Newstream

Ny medlem
Ja undrar lite kort hur många svenskar d e som har tänkt o dra till Ischgl o säsonga i vinter!?? Vore kul o se hur många vi blir... =) Skriv lite om dig o var du ska bo o när du har tänkt o vara nere.. Eller om du har nåra egna idéer lr tips!!

Vi hörs eller ses i vinter!!!

Simon

Ska oxå ner till ischgl som du ju redan sett! Kommer vara där från slutet av decemeber till början av mars och ska sen vidare till innsbruck för att plugga...
Har fått jobb på ett hotell och ska bo på hotellet - verkar ligga på helt ok avstånd från byn och liftar...
Kommer mest jobba förmiddagar och räknar med att få en hel del tid över åt telis-åkande!!

Ha det gôtt - vi ses där nere!
/Hanna

har oxå tänkt mig till ischgl som du ju redan sett! kommer vara där från slutet av december till början av mars och fortsätter sen till innsbruck för att plugga.
Har fixat jobb och boende på ett hotell, som verkar ligga på helt ok avstånd från både byn och liftar! Kommer mest jobba förmiddagar och räknar med att få mycket tid över till telis-åkning!

Ha det så länge - ses där!!
/Hanna

E ni övriga alldeles för blyga för att tala om vart ni ska i vinter, lr varför har inte fler skrivit upp sig på "listan" här??? ta o kom igen nu vettja!!!

Jag ska tillbringa vintern i Ischgl. Det är ju där det ska snöa mest i hela alperna i år har jag hört. Men jag är kanske inte heller helt okänd för den nye strömmaren.

Jag ska till Ischgl!

Jag kommer dock att bo i Kappl som ligger cas 5 km utanför Ischgl, o därmed 5 km närmare St Anton om ma nnu skulle var sugen på att åka dit för att kolla om festlivet är nåt att ha tex! :)

Tillbaka
Topp