ska köpa hoj!

dillonthehill

Ny medlem
ska köpa hoj!
Tjena! Ska köpa MTB för första gången. Känner mig lite vilse i skogen så att säga.. Jag vill ha en hoj för terrängkörning och lite landsväg. Jag vill bli ordentligt lerig. Och funkar den downhill e det tokfett. Jag planerar att lägga runt 6 till 8 tusen. Någon som har tips var jag ska leta? Typ bra affärer med internetsidor och dylikt. Ha det gött! - Tompa

ska köpa hoj!
Kolla på Chainreactioncycles.com , inte för att dom har någon cykel som är till för både landsväg och downhill, men nånting ska du nog hitta..

ska köpa hoj!
Jag har en grymt trevlig cykel som jag precis tänkte sälja men inte lagt ut något ännu. Är en Cykel Pro Ultra Lite Comp. Har några år på nacken men har tagit väldigt väl hand om den. Det mesta är XT/XTR av komponenterna. Har en SID SL longtravel gaffel på den och ett skönt brett stryre. Är grymt lätt och otroligt snygg, helt fabrikslackerad svart (även fram gaffeln). Bytt body och nav på den så den funkar mycket bra! Kostade ny ca. 22000kr men tänkte mig 8000kr för den. Kan skicka med ett par spd skor i storleken 44 om du skulle vara intresserad? Finns i Stockholm om du är sugen. Jag nås på 070-111 21 21. Bara att höra av dig!

/Marcus

Tillbaka
Topp