ska till hede den 28 dec

ska till hede den 28 dec
Det finns väl ingen skidåkning i hede vad jag vet. Vemdalsskalet och Björnrike ligger 2 mil från Hede. Där finns det bra parker

ska till hede den 28 dec
Alltså

Hede har grym offpist. Bakom hoppbacken från SM i bkcpohning har du 400 meter fallhöjd i skysst skog. Ett litet paradis för den som vill pumpa puder vid bra förhållanden. Tar du sedan den nya vägen från Hede mot Mittådalen så passerar du ett afterski röj som inte går av för hackor.

Hede rular

ska till hede den 28 dec
Jag har en stuga uppe i Hede Parken i Björnrike är sådär den är väl okej men jag har åkt i mycke mycke bättre.Vemdalen har jag inte varit än men dom tror jag har bättre.Hare Skönt :D i hede

ska till hede den 28 dec
1. Jag tro vi ska till Vemdalsskalet men är inte säger m,en på lapparna står det först hede men dom har sakt Vemdalsskalet

2.Jag har hyrt ett par atomic Tweak jag undra är dom bra?

ska till hede den 28 dec
1. Vemdalsskalet har knappt haft nån park förrut men i år har de ett helt nytt område med ny park inkluderat.

2 Om du hyr skidor duger Atomic Tweak jättebra åt dig om du inte väger så mkt.

ska till hede den 28 dec
Ehhh okeey asså ärligt vi har en stuga i den byhålan haha men va då de finns hoppbackar men ingen skidåkning:S:S:S Vemdalsskalet å Björnrike e liksom de som ligger närmast!?

ska till hede den 28 dec
Sånfjället ligger inte så långt ifrån hede. frågan är ju om det är snö så det räcker för att det ska vara värt att knata upp dit. men brantsidan ser iaf lockande ut.

Tillbaka
Topp