Ska till Val thorens..

bree

Ny medlem
Ska till Val thorens..
Någon som har säsongat i Val Thorens? jag o en polare ska dit när säsongen börjar..jobba o bo o bara åka PUDER! hade vatt gott o få lite tips om boende o annat..tja då bree
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp