Ska vi...

• Trådstartare Trådstartare Gubbf-n
  • Start datum Start datum
Ska vi...
det e väll ok med det priset om man åker skidor 1 vecka om året. dy fan. går inte hem hos mig! ta bort skidskatten för i helvete!

Ska vi...
det är säkert en oerhörd ära att få Stora turismpriset...vad f-n nu det är, men aktieägarna garvar nog hela vägen till banken, he he. foul play, I wonder? snackar vi kontinentala metoder här?

Ska vi...
100.000 spänn fick dom tydligen också. Det behövde dom verkligen. Läs juryns motivation:

http://www.tourist.se/sidor/huvudmall2.asp?newsid=43

En av jurymedlemmarna Björn Eriksson (ordförande ), fd rikspolischef, skrev den 13 febr 1995 en debattartikel som varnade för användningen av BBSer, med titeln Brott sprids via datorn. Ett utdrag:

"Jag vill här fästa uppmärksamheten på ännu ett fenomen som i hög grad kan befaras bidra till våldskulturen bland många yngre. Sannolikt okänt av de flesta föräldrar, lärare och ungdomsledare och förmodligen föga anat av dem som aktivt deltar i den offentliga debatten om ungdomsvåldets orsaker.
Jag avser den explosiva ökningen av Bulletin Board Systems ("BBS-er"), dvs datoriserade informationsnät och "marknadsplatser" där numera en bred syndaflod av brottsimpulser blandas med allsköns annan information och om vilka den som bekantar sig närmare med utbudet måste säga: Mycket värre än man någonsin kunde ana! "
Från susning.nu

Kan han ha menat detta forum???

/R

Ska vi...
Det är en jävla massa lösa klagomål och sura miner. Kanske någon skulle förklara varför detta är så vansinnigt fel. Kan det vara så att det är "inne" att tycka att exempelvis Sälen suger? Berätta i stället varför andra företag inom denna näring har lyckats så mycket bättre.

Ska vi...
Ni har fått allt om bakfoten, vi ska inte ställa oss i gratulanternas kö, vi ska ställa oss i liftkön, för det är ju det enda man gör i Skistars anläggningar, står i kö alltså.

Jag vet inte hur stort det där priset är. Det är första gången jag ser det.

Ska vi...
ok skistar suger ut pengar från rika och ger till sej själva helst bara de högsta bossarna... och lite fiffel bakom så får de mer pengar eller vad???

Tillbaka
Topp