Skadad bräda, hur laga?

Raaz

Ny medlem
Skadad bräda, hur laga?
Tjenare,

blev en ganska hård krasch på en rail vilket resulterade i en sprucken (?) bräda där alla delar särat på sig från varandra. Tänkte bara höra om någon har koll på om det går att laga eller om det får bli en reklamation.
Undersidan på brädan sitter utanför stålkanten och resten har delat på sig, svårt att förklara så slänger upp lite bilder. Sitter på mycket grejer i garaget så om det går att laga så ska det inte vara några problem, bara berätta hur man gör.

2e5mfx0.jpg

2n66lfr.jpg

2hi9d7m.jpg

1zof0p5.jpg

Senast ändrad:
Skadad bräda, hur laga?
Senast ändrad:
Skadad bräda, hur laga?
Lättaste är väll att lämna in den. annars skulle jag nog försöka bända från ovansidan om det går så man inte förstör basen. fast det ser ganska knepigt ut :/

Skadad bräda, hur laga?
precis, går att fixa rätt bra dedär tror jag.. lämna in den och låt folk som kan dedär fixa det.

'11 artifact rockerrr?

Skadad bräda, hur laga?
Tala om vart i landet du befinner dig så kanske du kan få en verkstad rekommenderad. Att få igenom en reklamation lär du inte lyckas med. I Åre föreslår jag Åre skidsport

Skadad bräda, hur laga?
Jag vill bara poängtera att reklamation inte är aktuellt i det här fallet eftersom skadan inte har någonting att göra med ett tillverkningsfel utan har upstått på grund av yttre våld.

Skadad bräda, hur laga?
Det där hände mig för någon dag sen fast jag fick ett hål in i brädan. ta en skruvtving och sen så är det bara låta det stå i typ en dag, min bräda såg värre ut en det du åstakommit fick hål i den och behövde använda nått special lim som tål minusgrader å skit)t och den ser bra ut nu(kanten gick av men den är jämn nu hoppas bara den inte lossnar från brädan :P). Kom ihåg att dra åt med några timmar mellanrum så borde de bli bättre en vad det är nu i alla fall.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp