Skämtar Streetwear!?

Fat-O

Medlem
Skämtar Streetwear!?
Skämtar Streetwear!?
haha, jag menar som på de?! låter överdrivet mycket.. =s =)

EDIT: Jag förstod att du skulle vara snabbast på att svara ;)=D=D

Senast ändrad:
Skämtar Streetwear!?
haha la också märke till dom igår när ja skulle kolla på tröja :P
sjuka priser för ett par jeans! :O
hoppas ingen köper dem iallaf, inte för det de igentligen skulle kostat enligt streetwear! :P
Edit: det va inte lite billigare såg ja nu!

Senast ändrad:
Skämtar Streetwear!?
alla svenska affärer som cali, streetwear, gulan, zoovillgae mm är rätt så dyra...

och konstigt att du hittar billigare i usa då? jag kan hitta kameror för 15k i usa som kostar 35k här...det är snarare affärerna i usa som skämtar isf

edit: såg priset i efterhand...så de har nog blivit något fel...hoppas jag:P 4k på rea var äckligt överdrivet

Senast ändrad:
Skämtar Streetwear!?
artisty sa:
alla svenska affärer som cali, streetwear, gulan, zoovillgae mm är rätt så dyra...

och konstigt att du hittar billigare i usa då? jag kan hitta kameror för 15k i usa som kostar 35k här...det är snarare affärerna i usa som skämtar isf

edit: såg priset i efterhand...så de har nog blivit något fel...hoppas jag:P 4k på rea var äckligt överdrivet
joo, jag vet att amerika har lite annars än i sverige men som du sa att 4 laxxar på rea är ändå att ta i? =D=D

Skämtar Streetwear!?
Hmm, undra vad jeansen kostar att tillvärka.

100-300 kr?

Vilket skit pris !

Ser ut som byxorna är sydda i afrika förhand av material direkt från naturen:) !

Skämtar Streetwear!?
aeriksson sa:
beställde såna där jeans iförrgår. faktiskt. ska hämta dem imorrn :)
ja beställde ju tjugotolv par sånna, tänkte ha som tapet, de va billigaste ja hitta, finns väll inte billigare antar jag ?,

Sen köpte ja ett par oxå för att kunna ha då ja leker i gyttjan.

Skämtar Streetwear!?
Själv har jag fyra par Red Monkey jeans. Fast det är ju verkligen inte byxor som jag går ut med tanke på det låga priset dom håller. Blir mer att jag använder dem som träningsbyxor på gymmet, när jag meckar med bilen och senast igår använde jag mina red monkey "bridge" när jag måla om huset.

Ohm1e-- Fan att ha dem som tapeter tänkte jag inte på. Blir att beställa hem ett trettio-tal då. Thx 4 the TIP

Skämtar Streetwear!?
henning2 sa:
Hmm, undra vad jeansen kostar att tillvärka.

100-300 kr?

Vilket skit pris !

Ser ut som byxorna är sydda i afrika förhand av material direkt från naturen:) !
20-50 kr kostar de vanligaste märkes-jeans att tillverka, dock vaxade jeans är dyrare att tillverka, ett par adidas-skor kostar 13kr om jag inte mins fel... Man köper inte en produkt uten ett märke...

Skämtar Streetwear!?
"Mönstrade fickor inuti"

Det är man ju verkligen redo att betala lite extra för, hur fräsigt är det inte.. Nej seriöst, vem bryr sig om fickorna inuti är mönstrade , hur många kollar där ?
Lite saftigt pris

Skämtar Streetwear!?
jag fick hem mina i brevlådan idag, tog dom med taxihemkörning från posten för att slippa smuttsa ner min H2

Skämtar Streetwear!?
Red Monkey är vell rätt dyrt, men kanske är någon specialutgåva. Såg ett par Evisu för ca 18k på zoovillage för ett tag sedan. Förresten är det Whyred som gäller! ;)

Oh my god, dom måste skämta. 7k till 39$ :O

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp