skandal

Brano

Ny medlem
skandal
Har precis varit runt i halva stockholm och letat bräda/skidor... finns fan ingenting!!

Burton är de enda som håller måttet och har fått ut en del av sina grejjer i butikerna.
Nästan så man ska köpa en burton bara därför! (Men blir en bataleon ändå.. de är ju ett ganska litet märke, inte så stora resurser osv... förlåter dem ;D)

De stora kedjorna som intersport och stadium har inte ett smack!
Skidsport bromma hade lite, liksom one off (och då nä'stan uteslutande burton)..
Imorrn får man ta en runda till länna.. har hört att de ska ha en del =)

Som sagt; skandal!! Och då med bara 2 veckor tills vintern officiellt är här !

skandal
lugn och lugn..måste beställa mina skidor och pjäxor innan fredag... hade gärna velat prova pjäxorna först innan jag beställer! Speciellt eftersom det är ett par salomon och jag har ganska breda fossingar =/

skandal
"Har precis varit runt i halva stockholm och letat bräda/skidor"

står ju inte det väl :P

sen så vet du ju vilken storlek du har?
eller så provar du ut nån pjäxa från fjolåret här hemma o sen köper på nätet om du måste ha grejerna nu.

skandal
Brano: Skyll dig själv. Ska man köpa på internet så får man ge fan i att prova. Det är det som är det finna med internet handel...

skandal
problemet är att jag har ett speciellt erbjudande från olika märken; så det är ingen vanlig internethandel! Och de måste ha min beställning på fredag.. vilket sätter mig i en lite knivig situation.. speciellt med pjäxorna ^^

skandal
Ja men om du har en "speciellt" erbjudande så skal väl dom kunna säga vart deras pjäxor finns så du kan prova dom eller hur?? Finns ju en del alpinbutiker i Sthlm. Och som sagt är det inte vanlig internet handel så skulle väl den du ska handla av hjälpa dig eller??

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp