Skärpning utställare!

still

Medlem
Skärpning utställare!
Idag när jag var nere på Snow-Expo så upptäckte jag att alla uställare utom en INTE erbjöd det främsta verktyget för en mässbesökare, nämligen en rymlig påse att bära broschyrer och diverse andra gratis prylar i.
Denna enda utställare var den som har minst koppling till skid/brädsporten, Aftonbladet.
Oerfaret, jävligt oerfaret. Skärpning till nästa gång!

Skärpning utställare!
Det var faktiskt ganska många som hade påsar, det vara bara att fråga, Scott, Rossingnol med flera hade! Tyckte det var en riktigt skön mässa, kul med så mycket Freeride tröjor. Inte lika kul med all Östermalmsbratts med alldeles för dyra kläder...

Skärpning utställare!
nej jag hade grova prolem med att fixa påse till mina grejer, det tog ca en timme innan jag hittade en! annars var det grymt skön stämmning på mässan och riktigt sköna utställare, mer av sånt i stockholm!
men som sagt östermalmsbratts ja.....

Skärpning utställare!
Jo helt skön känsla i den mässan asså... synd bara att alla Östermalms fjollåttor var där i sina tajta jeans och gås jackor.. och trodde de var så grymma... de hade ju kommit helt fel.. Man kan inte kompensera tallanglöshet med dyra prylar i skidåkning.. tyvärr... för er.. :P

Ruffsa till håret och på med baggy kläderna.. så börjar det likna nåt..

Jag hade oxå problem med påse problemet... men hos scott fick jag mig en påse... så nu ska jag köpa någonting från scott i ren tacksamhet...

kul var det iaf.. synd bara att det var lite folk.. men hellre lite folk än en massa östermalmsbratts..

Skärpning utställare!
Sluta snacka skit! Vem är det som påstår att man blir en bättre skidåkare om man byter kläder till "baggy"?
Visst, utrustningen gör inte åkaren, men är det förbjudet att ha dyra skidgrejer? Hur vet ni om de kan åka eller inte? Det viktiga är väl att de gillar skidåkning och vill betala 90:- för att få lite skidglädje i en annars grå Stockholmsvardag?
Sluta var så jävla fördomsfulla och väx upp! puckon!

Skärpning utställare!
Under alla mina levnadsår på den här planeten har jag lärt mej att de flesta fördommar om folk inte stämmer. Men det finns en (eller ett par egentligen) fördom som alltid slår in och stämmer fullt ut och det är den om att östermalmsbrats saknar all form av koll samt att ingen av dem nånsin fått ner fötterna på jorden i mer än fem minuter.

Låt dom hållas de små liven, dom kommer ändå aldrig att vara i vägen på den där branta rännan i Jotunheimen!!!

MVH /texas

Skärpning utställare!
Dyra prylar har med allt inom skidåkning att göra - dyrare är alltid bättre, så enkelt är det. Och prylar gör ju skidåkaren, så...

Skärpning utställare!
Relevanta inlägg?

Tyckte att det va som en fritidsgård för skatare...
Gick efter 15 min.
Inga nyheter o sugiga erbjudande...

Va det en nyhet att alpin garaget sysslade med slipning av kanter??
Deppen på denna sk mässa.

Skärpning utställare!
Jag håller med ChristofferB.
Jättetråkiga utställare, få utställare, inga mässerbjudanden å det gick ju knappt att köpa ngt.
Hade tänkt kolla på massa saker å köpa erbjudandesaker å så.
Tyckte iaf att white trash och override skulle ha sänkt pris.
När man går på mässa brukar man ju handla sig blå å få en massa godis å sånt. Såg bara gore-texgodis.
Men det var kul med filmvisningen iaf.
Någon som vet om det var ngn skillnad på lördagens mässa och söndagens? Var på lördagen å kände mig inte riktigt hemma...

Skärpning utställare!
Håller helt med ChristofferB o Jossan!!!

Riktigt superkass mässa!! Har avverkat ett antal mässor av diverse slag, både som personal och besökare och har aldrig varit med om nåt liknande.

Oakleygoggles, twintipskidor, handskar... OCH?! Vad var det som var så viktigt att visa på mässan så att de behövde ställa ut i huvudtaget?! Vem som helst kan väl besöka närmsta alpinbutik å kika på oakley, hestra osv.

Nä.. duktiga mässpriser och sköna nyheter.. öppnare montrar och en proffsigare attityd hos mässpersonalen så blir den mässan kanon till nästa år!

+ för Lavinförläsning! Alltid nyttigt med repetiton!

Tillbaka
Topp