Skate butiker i göteborg

s_ahlen

Ny medlem
Skate butiker i göteborg
Hey!Jag undrar finns de nåra skate butiker i göteborg vid feman huset eller ja i alla fall inte för långt bort från femman huset.

Skate butiker i göteborg
vart ligger t12 då för när ja söker på eniro så finns de bara i malmö samma på hemsidan står de på kontakta de går bara kontakta i malmö?

Senast ändrad:
Skate butiker i göteborg
ONEOFF! riktigt bra kedja. aldrig varit i göteborgsaffären men därimot stockholm många gånger. om jag inte är helt sämst på geografi så borde väl Junkyard i trollhättan ligga rätt nära.

Skate butiker i göteborg
face-plant sa:
ONEOFF! riktigt bra kedja. aldrig varit i göteborgsaffären men därimot stockholm många gånger. om jag inte är helt sämst på geografi så borde väl Junkyard i trollhättan ligga rätt nära.
det finns väl ingen oneoff i gbg? sthlm och ängelholm trodde jag de låg i?

Skate butiker i göteborg
simon_ahlen sa:
vart ligger t12 då för när ja söker på eniro så finns de bara i malmö samma på hemsidan står de på kontakta de går bara kontakta i malmö?
finns i nordstan i femman huset om det är så det heter och på ett annat ställe , det finns 2 stycken i gbg

Skate butiker i göteborg
Oneoff har gått och blivit contrete. ligger mitt emot femmanhuset...prostuff har gått och blivit något annat nu också..men sen som sagt, hollywood eller t12. alla gångavstånd ifrån 5an..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp