skatefilm

skatefilm
jo, den är lite lång... men, men..;P
de kör bl.a. i norrköpings skateboardhall ("ladan")... det är nästan bara den inomhushallen de kör i... anlednigen till att det ser ut som om de är i olika hallar är att de ofta bygger om där, men de kör även i den feta utomhus-betongparken i linköping.

Senast ändrad:
skatefilm
fan den filmen var ju hur bra som hälst.. speciellt när man fick se när dom var unga o grejer fyfan de e det som skateboard handlar om.. ha kul!

skatefilm
omg. skönaste filmer jag sett, slår dom flesta skidfilmerna alltså. 10/5. lätt.

*edit, början var ju hur skön som helst! gillade speciellt det då det var snack om att skaffa jobb o grejer ;D

Senast ändrad:
skatefilm
hehe, kul att du tycker det....
jo jag tycker också början är skön, men jag kan förstå om vissa tycker att den är lite dryg...;)

/ZIDANE!! ZIDANE!

Senast ändrad:
skatefilm
fett soft film! känslan är grym. musiken.. finns de nån lista över den? den här "all the people..." nånting, är riktigt skön ju.

skatefilm
-Jävligt bra film.

-schyssta trick som fan och jävligt säkra o och sköna åkare.

-Skönast är specielt han Chris Åström som jag tror han heter.

-Passande musik

-fan vad man blir sugen på att åka.

Lätt en 5a helt klart.

Senast ändrad:
skatefilm
Här har vi några av låtarna för dom som är intresserade:

Queens of the stone age - Everybody gonna be happy
Badly drawn boy - The Shining
Blur - Parklife
Souls of mischief - Step to my girl
Ted Gärdestad - Snurra du min värld
Dexy midnight runners - Come on Eileén
Chickenpox - Running late
Cat Stevens - The first cut is the deepest

Dexy midnight runners - Come on Eileén och Souls of mischief - Step to my girl är ju lätt dom skönaste.

skatefilm
Vad heter låten som börjar 11:22 typ !?!?! den var grymt sköön : ) orkar inte tanka alla för att hitta en låt : ) som om ngn kunde säga! Tack på föhand!

// hti*

skatefilm
det funkade inte att spara mål som... hur lång tid tar det för filmen att ladda?

skatefilm
haha den e´så fet grymm , Jesper karlsson e min idol :) , en polare å jag åkte från stocholm till ladan bara för att få se hur de var i ladan :)

Tillbaka
Topp