Skateism, liten edit.

Skateism, liten edit.
Fan vad scary. För typ 1 timma sen så dök den där låten upp i en playlist när jag lyssnade på musik. Och då tänkte jag "hmm den har ju varit med i nån gammal skidfilm, typ session 1242. Men alla har säkert glömt den så jag kanske använder den i en film". Så dyker låten upp här bara en liten stund senare. Händer liknade saker för mig nästan varje dag :O
edit: första låten altså

Iaf vidare till filmen. Den var väl bra. Eftersom jag inte är så insatt i skate så vet jag inte riktigt om åkningen är bra eller dålig, men jag gissar att den inte är dålig iaf..

Senast redigerad av en moderator:
Skateism, liten edit.
Bugg :S Trippelpost

Skateism, liten edit.
Bugg :S Trippelpost

Skateism, liten edit.
Deespin sa:
Fan vad scary. För typ 1 timma sen så dök den där låten upp i en playlist när jag lyssnade på musik. Och då tänkte jag "hmm den har ju varit med i nån gammal skidfilm, typ session 1242. Men alla har säkert glömt den så jag kanske använder den i en film". Så dyker låten upp här bara en liten stund senare. Händer liknade saker för mig nästan varje dag :O
edit: första låten altså

Iaf vidare till filmen. Den var väl bra. Eftersom jag inte är så insatt i skate så vet jag inte riktigt om åkningen är bra eller dålig, men jag gissar att den inte är dålig iaf..
Nice där deespin :) yes, 1242 är den med i :)
Skidrow - Youth gone wild :D

Skateism, liten edit.
Jiiibberish sa:
jeppenator sa:
försök hålla videos här va?
https://www.freeride.se/video/

lite lättare när alla filmer är på samma ställe!
men varför la inte du din studsmattefilm på freeride video???

https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=39784

VARFÖR?
av den enkla anledningen att man inte får posta studsmattefilmer där än.. för att de blir fullt me studsmattefilmer direkt då.. och alltså får dom hållas i studsmatteforumet sålänge.

därför

Skateism, liten edit.
riktigt kasst filmat, kvaliten är åxå dålig

åkandet är ganska bra (tror jag) och redigeringen är mycket bättre än den förra du gjorde.
ganska fint tajmad med musiken och musiken var bra även om låtarna varit använda förut.

schysst film

Skateism, liten edit.
filmningen ska jag inte nämna då du redan förklarat att den suger i början. åkningen va fet tycker jag :) redigeringen va okej.

Skateism, liten edit.
artisty sa:
riktigt kasst filmat, kvaliten är åxå dålig

åkandet är ganska bra (tror jag) och redigeringen är mycket bättre än den förra du gjorde.
ganska fint tajmad med musiken och musiken var bra även om låtarna varit använda förut.

schysst film
somsagt anton :) vi gjorde det på en skojj grejj, var inte speciellt seriöst filmande. dock hade vi bara en enkel digitalkamera :)
R

Tillbaka
Topp