Ski bilek (www.ski-bilek.de/)

• Trådstartare Trådstartare poc
  • Start datum Start datum

poc

Medlem
Är det någon som har någon erfarenhet av Ski Bilek?

Här: http://ski-bilek.de/

Har kollat på Teneighty Foil och dom säger den löjligt billigt. Sport Conrad talar alla väl om men dom har inte skidan och Blue Tomato som också ska vara bra är mycket dyrare.

Let me know.

Jag beställde faktiskt ett par Salomon från Ski-Bilek för drygt två veckor sen. I onsdags ramlade dom in hemma hos mig. Allting gick oerhört smidigt, så jag rekommenderar dom verkligen.

Ett tips är att först kolla på eBay, då Ski-Bilek lägger ut en del skidor där. Har man tur, så ger detta ett riktigt bra pris i slutändan.

Coolt. Då forcerar jag nog det tyska språket och beställer mig ett par. Fick du dom med monterad bindning också, eller hur funkar det? Minns inte hur det stod på hemsidan och även om jag gjorde det så förstod jag nog inte vad allt betydde...

Jag beställer nog hellre omonterad och låter min skidmeckarkompis fixa åt mig som vanligt...

Jag beställde faktiskt inte ens med bindning, utan jag ordnade det här hemma istället. Men det är bara att beställa en bindning vid sidan av och strunta i monteringskostnaden, så lär du få den i en kartong bredvid skidorna.

Håller med poc!

Köpte via ebay förra året ett par fischer Atuor kostar väl ca 6500 i sverige utan bindning och jag fick dem för 260 euro inkl. frakt..mer än halva priset, nice!

Kan varmt rekomendera dem!

Tillbaka
Topp