skibum-polare till revelstoke BC

Tjenare, vi är två 19-åriga killar från göteborg som har revelstoke i sikte för säsongen 16/17.
Eftersom det är svårt att hitta boende för 2 personer för ett bra pris letar vi nu efter några att dela ett boende med. Vi har inga kriterier på personer förutom att ni ska va goa å glada och jävligt taggade att ha de gött i revelstoke.
Jag och min kompanjon åker mycket offpist och gillar turer samt att diskutera olika åk:)

Vår plan för säsongen är att komma till revelstoke i slutet av november iår och stanna där åtminstone till mitten av februari 2017, då vi kanske börjar bila runt i BC och testar nya skidsystem.

Så hör gärna av er om ni är i samma situation som oss, eller om ni har redan ett boende och letar efter några att bo med.

// Jakob

Tjena!
Jag kommer sticka till Revelstoke så fort mina exams är klara i Montreal (där jag gör en utbytestermin), det kan bli senast 19 december men förhoppningsvis runt 15-16 dec. Sticker till sverige igen den 14 januari, så det är cirka en månad vi snackar om här.
Har en kompis som precis bokat och tänkte komma 21 dec - 14 jan och hänga med mig och vi letar boende! :)
Har dessutom en andra kompis som också är sugen på att hälsa på 21 dec - 2 jan, haha, lite förvirrat nu.
ALLTSÅ, jag och en till letar boende 21 dec - 14 jan, men vore gött om det gick för en till att bo över jul och nyår.

Jag har mailat lite vandrarhem där för att kolla upp möjligheterna.
Har du mailat några ställen?

Hej!
Känner ni någon som varit där över jul/nyår?
Såg att det är blackout dates från 23e dec-2 jan.
Funderar om det är värt att fara dit under den perioden om det är mycket turister då?

Tillbaka
Topp