Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag är 100% på att säsonga i Alperna nästa år(Franska). Nu vill jag att ni öser ned mig med tips på bra orter, hur mycket pengar som behövs, hur man skaffar jobb och så vidare.<br>/ Tack på förhand!
Jag tycker att du skall åka till val thorens på din säsong.
Det är ett otroligt stort system som det tar några månader att bara lära känna bra.
Dessutom finns det gott om off piste och trycket på dom bästa ställena är inte lika stort som i ex chamonix, men var inte för långsam.
gott om jobb finns det också.
Svenskar har gott rykte och flera svenskägda barer och hotell finns där du kan söka jobb.
nöjes livet är brett och hyfsat.
Åk till val thorens.
Om du ska ner till Franska alperna och bumma vill jag rekomendera dig till Serre Chevalier. Byarna är helmysiga och skidåkningen grym. Dessutom är det bara ett par mil till det helt otroliga La Grave. En del andra bra skidorter finns dessutom i närheten om du motförmodran skulle tröttna i världens näst största skidområde. Kör hårt och lycka till !
Åk till Chamonix!!! Jag var i Aspen i
vintras och där hörde man från alla håll att om man vill åka offpist/
backcountry så ska man åka till Chamonix. Så det är precis vad
jag och några till tänker göra i vinter. Häng med vettja!