Skicka skidor med skidhudar på

Rednatim

Ny medlem
Är det en smart idé att checka in skidorna på flyget med hudarna på så att man sparar lite vikt i vanliga väskan?

Du kan väl bara lägga påsen med stighudar i skidfodralet?
Men borde väl inte vara några problem att ha hudarna på skidorna.. Kanske får dra lite hårdare bara när du ska ta av de om du har klisterhudar.
Jag packar alltid med lite extra i skidfodralet även om det står max ett par skidor stavar.
T.ex. Spade och hudar

Senast ändrad:
Nu är det nånting jag inte alls förstår! Hur i helvetes skull kan hudarna PÅ skidor väga färre än hudarna rullade i den samma skidpåsen?

KaitsuH sa:
Nu är det nånting jag inte alls förstår! Hur i helvetes skull kan hudarna PÅ skidor väga färre än hudarna rullade i den samma skidpåsen?
Man kan ana att op med "vanliga väskan" menar det andra bagaget än skidfodralet. Därmed inte sagt att det är en bra idé att sätta på hudarna på skidorna istället för att lägga dem vid sidan om.

//jens

Går väl att sätt på hundarna med skinsave emellan hundarna å belaget. Så man slipper att klistret fastnar på belaget.

Mountain_Man sa:
ByB3rg sa:
Går väl att sätt på hundarna med skinsave emellan hundarna å belaget. Så man slipper att klistret fastnar på belaget.
Märkligt hur de där stighundarna lixom smyger sig på när man minst anar det ...

/MM
Tycker folk borde bli bättre på att plocka upp efter sina stighundar, ligger klisterhögar överallt på de populära fjällen nu för tiden!

Vattendroppe sa:
Mountain_Man sa:
ByB3rg sa:
Märkligt hur de där stighundarna lixom smyger sig på när man minst anar det ...

/MM
Tycker folk borde bli bättre på att plocka upp efter sina stighundar, ligger klisterhögar överallt på de populära fjällen nu för tiden!
Oja dom där jävla stighundarna.....

Hahaha älska auto correct.

Tillbaka
Topp