marcuselmsater
Ny medlem
skid butiker - shyssta jackor :)
någon som vet några shyssta skid butiker med snygga jackor ? hör av er osåfall , tack på förhand :D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
okej tack , kan du länka sidan ?Nojlas sa:Jag skulle vilja rekommendera Sportringen i Pajala! Mkt snygga skid jackor! (...och jättenära om du bor i Pajala!)
Prata med kassa personalen, de är mkt hjälp samma... :lol:
sportringen e bättreBoStrOm sa:haha nojlas... bor du i sthlm?? då finns Oneoff salomon t12 hollywood core och mkt mer
Jag tror inte de har internet i Pajala... Så det är bara att sadla hästen!marcuselmsater sa:okej tack , kan du länka sidan ?Nojlas sa:Jag skulle vilja rekommendera Sportringen i Pajala! Mkt snygga skid jackor! (...och jättenära om du bor i Pajala!)
Prata med kassa personalen, de är mkt hjälp samma... :lol:![]()
Hahaha pajala..Nojlas sa:Jag tror inte de har internet i Pajala... Så det är bara att sadla hästen!marcuselmsater sa:okej tack , kan du länka sidan ?Nojlas sa:Jag skulle vilja rekommendera Sportringen i Pajala! Mkt snygga skid jackor! (...och jättenära om du bor i Pajala!)
Förresten, Vippis kiosk och grill i Pajala har sjukt god mjuk glass. Bästa mjuk glassen ever. Missa inte den när du är där!!!
hahaha nojlas ;pNojlas sa:Jag tror inte de har internet i Pajala... Så det är bara att sadla hästen!marcuselmsater sa:okej tack , kan du länka sidan ?Nojlas sa:Jag skulle vilja rekommendera Sportringen i Pajala! Mkt snygga skid jackor! (...och jättenära om du bor i Pajala!)
Förresten, Vippis kiosk och grill i Pajala har sjukt god mjuk glass. Bästa mjuk glassen ever. Missa inte den när du är där!!!
sköning!Henck sa:ski stor i göteborg har jackor, stepp-store i öretsund, yunkjard kan ha oxxå
Har hört en del skit snack om att kassa personalen är ganska o kunnigNojlas sa:Jag skulle vilja rekommendera Sportringen i Pajala! Mkt snygga skid jackor! (...och jättenära om du bor i Pajala!)
Prata med kassa personalen, de är mkt hjälp samma... :lol:
+100welle sa:det är sånna som du som gör att när man letar efter en tråd med alla svar så hittat man den aldrig för det finns sånnahär skittrådar som det redan finns svar på..!