sebastianh
Ny medlem
Skid val!
Kan inte bestämma mig mellan Armada T-Hall 08 - 09 eller head j.o pro?
om nån har nåt av det skriv hur dom funkar!
om nån har nåt av det skriv hur dom funkar!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hehe...skulle ju vilja påstå att jag har sett mer Armada skidor som gått åt helvete och fler Head skidor som bara går och går och går och går.felix sa:Armada alla gånger, Head har ju bevisligen sämst kvalitet.
Vad grundar du detta på?edw sa:armada e nog bättre än head...
jag har inte armadaPNyberg sa:Vad grundar du detta på?edw sa:armada e nog bättre än head...
Att JO pro får sandwich talar ju än mer för att du bör köpa Head ist för armada!
Så du grundar det hela på en gnällspiks tråd? En som railat sönder sina skidor...fått nya och ändå gnäller?edw sa:jag har inte armadaPNyberg sa:Vad grundar du detta på?edw sa:armada e nog bättre än head...
Att JO pro får sandwich talar ju än mer för att du bör köpa Head ist för armada!
PS. www.freeride.se/forum/thread.php?t=54787
hmmmmmmm, men jag tycker ju om att raila men de verkar inte gå med head som jag tycker e skit skidor. tycker även att dynastar trouble maker e sämst....PNyberg sa:Så du grundar det hela på en gnällspiks tråd? En som railat sönder sina skidor...fått nya och ändå gnäller?edw sa:jag har inte armadaPNyberg sa:Vad grundar du detta på?
Nee.. det där får du motivera på ett bättre sätt tycker jag.
https://www.freeride.se/video/boxrailing-with-i/edw sa:hmmmmmmm, men jag tycker ju om att raila men de verkar inte gå med head som jag tycker e skit skidor. tycker även att dynastar trouble maker e sämst....PNyberg sa:Så du grundar det hela på en gnällspiks tråd? En som railat sönder sina skidor...fått nya och ändå gnäller?edw sa:jag har inte armada
Nee.. det där får du motivera på ett bättre sätt tycker jag.