Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Satt inne med precis samma problem som dig när dom slutade göra line invader... Men nu har jag löst de.
Lösningen heter Moment Jib, skulle du vilja ha en lite hårdare variant så finns Moment Team som är en hårdare skida med samma mått som Jib.
skistore brukar ta in några par skidor från moment. annars kan du kolla med hasse lindborg här på freeride.
jag vet inte så mycket om atomic punx. men line invader var ju en fruktansvärt lätt skida och de är ju moment jib med.
sen är moment jib och line invader väldigt lika om man jämför hur dom är att köra butters med också.
Punx är också en extremt lätt skida, 1620g väger 173cm. 30 gram mer per skida än jibs 171cm.
Kan bara jämnföra skidan med anthem flexet, som är desamma som invader. Hitta ett par moment jib i europa kommer vara ganska svårt. Priset kommer också ligga runt 5k antar jag.