Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
1 000 :O en nolla för mycket där kanske? Det är typ 100 meter.Dirty-T sa:Jag tvivlar, danmarks högsta berg är typ 1000meter... kanske nån enstaka i nått ghetto. haha
haha, ojoj mitt fel :oMedlemJapaner sa:1 000 :O en nolla för mycket där kanske? Det är typ 100 meter.Dirty-T sa:Jag tvivlar, danmarks högsta berg är typ 1000meter... kanske nån enstaka i nått ghetto. haha
Skidbutiker i köpenhamn, lär ju finnas något men tror knappast att de skulle vara bättre än något i sverige eller liknande...
Följdfråga:Hasse_Lindborg sa:...Och de har ca 1,7 miljoner danskar som åker på skidsemester varje vinter. (förmodligen några som åker på flera gånger)...
Oklart men de har flest skidnätter utan för sitt eget land i skandinavienNojlas sa:Följdfråga:Hasse_Lindborg sa:...Och de har ca 1,7 miljoner danskar som åker på skidsemester varje vinter. (förmodligen några som åker på flera gånger)...
Hur många av dessa åkte skidor i kombinationen jeans nerstoppade i pjäxorna + dunjacka + cigarett + jokermössa + gamla fullängdslagg? :lol:
Himmelsbjerget må bara vara 147 m.ö.h., men danskarna har närmare till alperna än vad många svenskar har till fjällen...