Skidåkar Prao?

Fillez

Ny medlem
Skidåkar Prao?
Tjena.
Jag är en skidgalen kille på 15 år som ska praoa nu i 9an och undrar om det är nån som vet någon ort eller ställe där man kan praoa? Allt som egentligen rör skidåkning intresserar mig. Skulle vara kul om ni kunde dela med er om ni har några prao platser eller har praoat på något skidställe eller bara vet någon som håller i sånt?
Hare kalas!

Skidåkar Prao?
jag gjorde praktik som skidlärare i 8an för tre år sedan i fjätervålen, för där hade jag boendet fixat. jag känner de som håller i skidskolan där, så jag knallade bara in och frågade när jag var där vid nyår om jag fick komma och vara med v. 10.

jag fick va med första två grupperna i skidskolan/snowboard varje dag, och resten lattjade jag lite i skidshopen och åkte runt, så jag kan absolut inte klaga!

annars är det bara att ringa den som sköter skidskolan, var ute i god tid. sen måste du fixa boende.

Lycka till!!

Skidåkar Prao?
Annars så kan du göra praktik hos mig om du vill, jag har många lärorika och intressanta uppgifter åt dig. Du kan få städa mitt rum, valla mina skidor, putsa googles och byta bromsbejägg på min hojj för att bara nämna ett fåtal.

om det är intressant kan du kontakta mig här på freride, men väljer du ändå att vara på någon skidort så önskar jag dig lycka till!

Skidåkar Prao?
jag praoade på pinnens skidskola i tänndalen med 2 polare för 2-3 år sen.. kännde några som hade stuga där.
Annars kanske det kan bli svårt att hitta boende i 2 veckor, om du nu ska praoa så länge.
Det var ganska schysst, hjälpte ungar 2 timmar på förmidagen och åkte skidor resten av tiden. Vi fick gratis
liftkort så de va bra.
Men dom tar nog emot praoelever.. om dom inte fick nog av oss. Är medlem i sollentuna slk och min farsa
håller på och hjälper till med lite saker där och klubben hade kontakt me pinnens skidskola så det var bara att
ringa. Kan kanske fixa fram nummret.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp