Skidakararsle?!

Lappland

Ny medlem
Skidakararsle?!
Ar det nagon som har bra tips hur man arbetar upp ett lagomt stort skidakararsle? Vilka attiraljer kravs, hur lang tid tar det och sist men inte minst- hur exponeras den nyvunna juvelen pa basta satt??? Jag har under min sasong har i Valley X noterat ett flertal valtrimmade bakdelar och ar darfor mycket nyfiken. Tacksam for svar.

Skidakararsle?!
Vär att inte vara för intensiv/seriös, det leder till att man ser ut som anjas tvilling bakifrån sett, vilket enligt min uppfattning inte kan anses som någon merit.
Trampa några timmar i myren och avsluta med en öl och allsång.

Skidakararsle?!
Skidåkararsle? Jag trodde det var det som chefen anser att man ÄR varje gång man vill lämna kolgruvan till förmån för lite nöje i det vita???

Skidakararsle?!
Det som krävs är en skivstång och massor med vikter på sommaren, på vintern åker du naturligtvis skidor. Hur du vill exponera den och för vem är upp till dig. Men på internet finns det en massa sidor som uppmuntrar sådant beteende, annars är hemma hos mig ett bra tips, Jag som tillochmed bor i lappland.

Puss

Skidakararsle?!
TACK för alla påhittiga och välmenande svar!! Jag kan dock tyvärr meddela Fia att skidåkning inte är den mest självklara vägen till ett präktigt sittdon. Jag åker i och för sig snowboard, men det borde ju inte vara någon större skillnad på själva muskelanvändningen eller anträngningen, och jag lyckades inte på en hel säsong att arbeta upp en snygg bak. Jag såg däremot som sagt en hel del vältrimmade arslen under vintern, men vågade inte riktigt fråga ägarna om tips. Det enda jag lyckades klura ut att jag spenderade mer tid på berget än de, så åkningen är nog inte det självklara svaret. Men jag är i full färd med att sätta igång med alla tips som inkommit. Season 03- here i come!!

Skidakararsle?!
Varför inte köra med ett par fetta braller istället. Då kan du spendera mera tid med att dröma framför en pilsner om hur du knäcker i backarna nästa säsong!

Tillbaka
Topp